گسترش همکاریهای هوایی ایران و کشورهای آفریقایی

گسترش همکاریهای هوایی ایران و کشورهای آفریقایی

http://www.bananews.ir/مدیر کل دفتر حقوقی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دنبال امضای سند موافقتنامه میان جمهوری اسلامی ایران و زیمبابوه همکاریهای حمل و نقل هوایی با کشورهای آفریقایی گسترش می‌یابد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمود روشن از امضای سند موافقتنامه حمل و نقل هوایی میان جمهوری اسلامی ایران و زیمبابوه خبر داد و گفت: سند مذکور در اجلاس کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی دو کشور به امضای رییس سازمان هواپیمایی کشوری ایران و وزیر امور خارجه زیمبابوه رسید.

وی در ادامه افزود: براساس این موافقتنامه طرفین مجاز خواهند بود پنج پرواز برنامه‌ای در مسیر تهران – هراره برقرار کرده و علاوه بر پروازهای برنامه ای پرواز به صورت چارتر نیز قابل برنامه‌ریزی است.

روشن با بیان این مطلب که در گذشته توافق نامه حمل و نقل هوایی با کشور نامیبیا منعقده شده بود گفت: برنامه‌ریزی برای سفرهای دوره‌ای توریسم بین دو کشور و استفاده از نقطه میانی از مزایای موافقتنامه جدید با کشور زیمبابوه به شمار می رود.

مدیر کل دفتر حقوقی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری در پایان خاطرنشان کرد: در صورت وجود تقاضا شرکتهای هواپیمایی معینه مجاز خواهند بود پروازهای برنامه‌ای بین تهران و هراره برقرار کنند.

    نظرات