بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگراه همت در عید غدیر

بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگراه همت در عید غدیر

http://www.bananews.ir/پروژه‌های ملی فاز اول ادامه آزادراه شهید همت به کرج و افزایش ظرفیت آزادراه تهران کرج با حضور مقامات ارشد ملی و استانی در عید سعید غدیر خم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر افزود: علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی همراه با گروهی از مدیران و کارشناسان از پروژه‌های فاز اول ادامه آزادراه شهید همت به کرج و افزایش ظرفیت آزادراه تهران کرج بازدید و دستوراتی صادر کرد.

مدیرکل راه و ترابری استان تهران در این باره اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز خرسندی و رضایت از تکمیل عملیات ایمن‌سازی و اتمام فاز اول پروژه ادامه آزادراه شهید همت که از یک ماه گذشته آماده بهره برداری است، بر اتمام پروژه تعریض آزادراه تهران کرج از محل اتصال قطعه یک آزادراه شهید همت به آزادراه مذکور تا ورودی شهرستان کرج در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی با تصریح بر اینکه حجم سنگین عملیات انجام شده و امکان بهره‌برداری از فاز یک ادامه آزادراه شهید همت نهایی شده است، اظهار کرد: بسیار امیدواریم این دو پروژه بزرگ با حضور مقامات کشوری در روز عید سعید غدیر خم به بهره‌برداری برسند.

وی در ادامه دلیل افتتاح نشدن فاز اول پروژه ادامه آزادراه شهید همت را جلوگیری از ایجاد گلوگاه ترافیکی در نقطه اتصال این آزادراه به آزادراه تهران کرج و استفاده مطلوب کاربران جاده‌ای با بهره برداری از پروژه افزایش ظرفیت آزادراه تهران کرج عنوان کرد.

واحدی در پایان ابراز امیدواری کرد فاز دوم پروژه ادامه آزادراه شهید همت (از گرمدره تا میدان امام حسین کرج) به صورت مشارکتی با بخش خصوصی و همکاری معارضان موجود در طول این پروژه با سرعت مناسبی به بهره برداری برسد.

هزینه قطعه اول آزادراه شهید همت به طول شش کیلومتر شامل کلیه عملیات اجرایی، ایمن سازی‌های منطبق بر استانداردهای روز دنیا و زیرگذرهای احداثی برای دو پادگان شهید محمدی و انارکی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

    نظرات