مسکن مهر پرند افزایش قیمت ندارد

مسکن مهر پرند افزایش قیمت ندارد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید پرند اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت در مسکن مهر شهر جدید پرند را تکذیب می‌کنم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید صابونی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بحث افزایش قیمت مسکن مهر که روز گذشته برای برخی از صاحبان این واحد‌ها اعلام شده و گفته شده بود که قرار است به زودی واحد‌های خود را تحویل بگیرند، اشتباه سامانه بود.

وی ادامه داد: روز گذشته به دلیل اشتباه سامانه‌ مسکن مهر با اضافه‌کردن جدول اقساط برخی متقاضیان با افزایش قیمت مسکن مهر مواجه شدند که اشتباه بود و به سرعت اصلاح شد.

صابونی در پاسخ به این پرسش که یعنی مسکن مهر افزایش قیمت نداشته است؟ اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت مسکن مهر را در حال حاضر تکذیب می‌کنم.

مدیرعامل شهر جدید پرند درباره‌ این‌که آیا افزایش قیمت در آینده در بخش مسکن مهر پرند خواهیم داشت یا خیر؟ گفت: من درباره‌ وضعیت فعلی و قیمت کنونی صحبت کرده و هرگونه افزایش را تکذیب می‌کنم و در مورد آینده در حال حاضر خبر خاصی ندارم.

صابونی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به وام‌های زیر ۱۰ میلیون که توسط برخی از متقاضیان مسکن مهر پرند دریافت شده و باعث شده این افراد در مراحل پایانی کار و نزدیک به تحویل واحد‌های خود واجد شرایط شناخته نشوند، گفت: وزیر راه و شهرسازی مبنی بر حل مشکل این دسته از افراد تصمیمی گرفته است، اما هنوز برای اجرا چیزی به ما ابلاغ نشده است.

 

    نظرات