به گزارش شهریار
     
     ، اصغر آدی بیگ شهردار منطقه ۷ گفت : پل تراکتورسازی از ابتدای احداث آن تا کنون دوبار مقاوم سازی شده است که پیش از این سال ۹۸ درز انبساط پل در دست تعمیر و اصلاح قرار گرفت.
     
     وی افزود: کار هندریلهای روی پل تراکتور (نرده های روی پل) به نوعی حفاظ در برابر سقوط خودروها میباشد که بطول ۹۰۰ متر بوده و اعتبار تخصیص یافته بر عملیات نرده گذاری ۵/۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
     
     شهردار منطقه ۷ تبریز خاطرنشان کرد: این هندریلهای روی پل و پایه های نرده ها توسط پیمانکار مربوطه به تعداد ۴۵۰ عدد  ساخته شده و در روی پل نصب گردیده است
     
     آدی بیگ اجرای مقاوم سازی پل تراکتورسازی را در ادامه اقدامات شهرداری عنوان کرد و افزود: با اتمام عملیات ایمن سازی و نصب پایه ها، نرده های پل در ۳ ردیف در طول ۶۰۰ متر رفت و برگشت، بعد از عملیات رنگ آمیزی در محل نصب گردید.
     
     وی با اشاره به اینکه باران های اسیدی و شورآب ها باعث فرسایش سازه پل در گذر زمان شده است، ابراز کرد: شورآب ها و باران های اسیدی بر تمام ساختار پل از کوله ها، آرماتوربندی، هندریل ها، جان پناه و سازه های فلزی تاثیر گذاشته و باعث فرسودگی و اکسیده شدن آنها شده است؛ که توسط شهرداری منطقه ۷ در حال مرمت و مقاوم سازی است.
    
























نظرات