دستور ویژه وزیر نیرو برای تحقق اهداف پروژه‌های آب و برق

دستور ویژه وزیر نیرو برای تحقق اهداف پروژه‌های آب و برق

www.bananews.irوزیر نیرو گفت: پیگیری مصوبه ها و تصمیم های اتخاذ شده در حوزه وزارت نیرو شرط تحقق آنهاست.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجید نامجو اظهار کرد: معاونان و مدیران صنعت آب و برق، باید بدون وقفه مسایل را پیگیری کنند تا مشکلی در اجرای آنها به وجود نیاید.

وی گفت: عدم پیگیری یعنی ایجاد مانع در تحقق پروژه ها و اهداف صنعت آب و برق است لذا همه مدیران این صنعت، باید با اولویت طرح ها و پروژه ها را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

وی با اشاره به طرح های مهر ماندگار صنعت آب و برق، تاکید کرد: تلاش شود تا این طرح ها تا پایان کار دولت دهم به پایان برسد.

وی همچنین بر لزوم تسریع در اتمام پروژه های فاضلاب شهر کرمان، پروژه های انتقال آب و برق در جنوب استان و همچنین پیگیری عملیاتی شدن نیروگاه های کهنوج و سیرجان تاکید کرد.

همچنین رضا انجم شعاع، معاون اموراقتصادی و برنامه ریزی وزیر نیرو بر لزوم فروش اوراق مشارکت و استانی شدن فروش این اوراق از طریق هر یک از شرکت ها در استان ها تاکید کرد و اظهار داشت: در زمان حاضر، افزون بر فروش املاک، فروش اوراق مشارکت مهمترین راهکار برای تامین منابع مالی است.

در این نشست، مدیران عامل شرکت های آب و برق استان کرمان به ارایه گزارش از عملکرد و طرح های در دست اقدام پرداخته و خواهان مساعدت و تامین منابع مالی جهت تحقق این طرح ها شدند.

    نظرات