به گزارش شهریار ، سیاوش فتح اللهی با اعلام این خبر گفت: موفقیت پایدار هر سازمانی از طریق بهبود عملکرد فراهم می شود و بر این اساس، شهرداری تبریز در راستای تحقق برنامه های بالادستی، اهداف و استراتژیهای سازمانی، طی سالهای اخیر سیستمهای ارزیابی عملکرد را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: بسترسازی در سیستم ارزیابی عملکرد شهرداری در قالب دو عامل ساختاری و محتوایی صورت می گیرد؛ به طوری که در عامل ساختاری به هم راستایی سیستم ارزیابی عملکرد با اهداف واستراتژیهای کلان شهرداری، تعیین متولیان و وظایف و مسئولیتها، مشارکت محور نمودن سیستم ارزیابی از طریق تشکیل تیم های ارزیابی، به کارگیری رویکرد تعاملی با ارزیابی شوندهها، یکپارچه سازی سیستم ارزیابی با سایر نظام ها از جمله نظام پاداش دهی، تعهد مدیران ارشد به سیستم ارزیابی توجه شده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی همچنین اضافه کرد: در عامل محتوایی به تعیین شاخص های کمی و قابل سنجش، آگاه نمودن ارزیابی شونده ها نسبت به شاخص ها و استانداردها، تعیین روشهای تحلیل و گزارش دهی، بازنگری و بهبود مستمر سیستم ارزیابی، آموزش و فرهنگ سازی و همچنین هوشمندسازی پرداخته شده است.
فتح الله تاکید کرد: بر این اساس برنامه ارزیابی عملکرد سازمانی مناطق دهگانه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳ برابر برنامهریزی ها و هماهنگیهای به عمل آمده در فروردین ماه آغاز می شود.
وی در خصوص هیات ارزیابی نیز اظهارداشت: اجرای این برنامه در قالب ۹ تیم ارزیاب با هماهنگی اداره ارزیابی عملکرد سازمانی شهرداری تبریز و همراهی کارشناسان تخصصی از معاونت های محترم شهرسازی ومعماری، مالی و اقتصادی، فنی و عمرانی، محیط زیست وخدمات شهری، حمل ونقل وترافیک، سازمان فرهنگی اجتماعی، امور ورزش وادارات کل منابع انسانی و اداره کل ارتباطات و امور بین الملل انجام می گیرد و درنهایت با استخراج منابع و مستندات نتایج حاصله به شهردار تبریز ارائه می گردد.
نظرات