نظارت کمیته‌ویژه بر حریم پایتخت

نظارت کمیته‌ویژه بر حریم پایتخت

http://www.bananews.ir/مدیرکل اداره حریم شهرتهران گفت: با تصویب کمیته فنی حریم شهر تهران تا پایان آبان ماه، صدور هرگونه اقدام در حریم تهران منوط به استعلام از این کمیته می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید صباح الدین متقی درخصوص مفاد دومین جلسه کمیته فنی حریم شهرتهران گفت: دراین جلسه مقرر شد تا طرح راهبردی و همچنین طرح تدقیق مرزحریم تهران به عنوان اسناد بالادستی برای مدیریت حریم پایتخت، برای تصویب به شورای‌عالی شهرسازی ارسال شود.

وی ادامه داد: همچنین دراین جلسه مقررشد تا در هفته آتی، دستورالعملی تهیه و برای تایید و ابلاغ به معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ارسال شود که براساس آن، کلیه مناطق دارای حریم از این پس ملزم خواهند بود تا پیش از صدور هرگونه گواهی و مجوز و اقدامی، پرونده‌های خود را برای بررسی به کمیته فنی حریم شهرتهران ارسال کنند.

متقی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های آتی این کمیته این است که دستورالعمل و چک لیستی تهیه و به مناطق دارای حریم ابلاغ شود تا پس از آن، مناطق براساس این دستورالعمل و با بررسی و تطبیق آن با درخواست رسیده، نسبت به رد یا صدورمجوزهای لازم اقدام کنند.

    نظرات