نظام ارائه خدمات هوشمند سازمان ملی مسکن متحول شده است
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن ، مهدی منصوری افزود: در ادامه اقدامات تحولی دولت در حوزه هوشمندسازی خدمات عمومی، سازمان ملی زمین و مسکن توانسته است طی سال گذشته، گام های بلندی در جهت توسعه خدمات دیجیتال و تحقق دولت هوشمند بردارد. مدیرکل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: این خدمات دیجیتال مستقیم از طریق پاسخ دهی الکترونیکی به استعلام مالکیت دولتی از مسیر گذرگاه خدمات دولت (GSB) به شهروندان ارائه شده است. وی افزود: این عملکرد نه تنها از منظر کمی، بلکه از منظر کیفی نیز نشان دهنده رشد چشمگیر و تحول ساز خدمات فناورانه در سازمان است که منجر به کاهش مراجعات حضوری، افزایش دقت تحلیل ها، و سرعت در پاسخگویی به ذینفعان سازمان شده است. وی دریافت بلادرنگ استعلامات هویتی و مالکیتی از ثبت احوال، ثبت اسناد، و تطبیق شماره همراه و ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری اخبار ساختمان
نظرات