صدور بیش از ۴۰۰ گواهینامه آسانسور در هفت ماهه نخست امسال

صدور بیش از ۴۰۰ گواهینامه آسانسور در هفت ماهه نخست امسال

http://www.myref.irروابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان به نقل از کارشناس مسئول اداره نظارت بر اجرای استاندارد گفت : در راستای اجرای استاندارد ملی به شماره ۱-۶۳۰۳ آسانسور در هفت ماهه اول سال جاری این اداره کل تعداد ۴۰۱ تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور جهت مناطق مختلف شهرداری شهرستان های استان خوزستان صادر نموده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی داودی گفت : کارشناسان این اداره کل تعداد ۴۵ مورد بازرسی نظارتی از روند کار شرکت های بازرسی آسانسور انجام داده اند. که در همین راستا تعداد ۲۲ مورد تذکر و اخطار به شرکت های بازرسی متخلف داده شده است.

وی خاطر نشان کرد : در این مدت شرکت های بازرسی کننده تائید صلاحیت شده ۷۲۶ مورد بازرسی از روند کار شرکت های نصاب آسانسور انجام داده اند که منجر به ۲۳ مورد صدور تذکر و اخطار و ارجاع پرونده شرکت های نصاب متخلف به دایره حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان شده است.

داودی توصیه نمود که کارفرمایان و متقاضیان نصب آسانسور در هنگام انعقاد قرارداد با شرکت های نصاب آسانسور از دارا بودن پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور شرکت مذکور از سازمان صنعت ، معدن و تجارت اطمینان حاصل نمایند. و درصورت نارضایتی از کیفیت ، عملکرد و یا ایمنی آسانسورهای نصب شده پس از صدور تائیدیه این اداره کل مراتب را بصورت مکتوب به اداره کل استاندارد خوزستان اعلام نمایند.

 

    نظرات