افزایش ۱۲ درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر

افزایش ۱۲ درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر

http://www.bananews.ir/تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران ۱۲ درصد افزایش یافت.
شورای شهر تهران روزگذشته در برابر پیشنهاد افزایش ۳۵ درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک از سوی مسوولان شهرداری تنها با ۱۲ درصد افزایش آن موافقت کرد و لایحه افزایش محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر را به تصویب رساند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدباقر قالیباف شهردار تهران یکی از دلایل درخواست شهرداری برای افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های دفاتر خدمات الکترونیک را افزایش سه برابری هزینه‌های این دفاتر عنوان کرد و در این جلسه گفت: اگر تا این میزان تعرفه‌ها را افزایش ندهیم این دفاتر رو به تعطیلی می‌روند.
یک فوریت متمم بودجه تصویب شد
تصویب یک فوریت متمم سه هزار و ۲۸۵ میلیاردتومانی بودجه ۹۱ شهرداری تهران از دیگر مصوبات جلسه غیر علنی روز گذشته شورای شهر تهران بود.
براساس ماده واحده این لایحه، متمم بودجه سال ۱۳۹۱ شهرداری تهران از حیث درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار، بالغ بر ۳۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال خواهد بود که شامل ۱۲ هزار میلیارد ریال نقدی و ۲۰هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال غیرنقدی است.
در صورت تصویب نهایی این لایحه بودجه عمومی سال ۱۳۹۱ شهرداری تهران از حیث منابع و درآمدها و نیز هزینه‌ها و پرداخت‌ها بالغ بر ۱۲۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال خواهد بود.
در این رابطه مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با تایید فوریت لایحه متمم بودجه سال ۱۳۹۱ شهرداری، اظهار کرد: به دلیل اینکه شهرداری درگیر پروژه‌های عمرانی است و نمی تواند کارهای عمرانی خود را متوقف کند و از طرفی به خاطر اینکه اعتبارات فاقد مجوز عمل نکند بهتر است هرچه سریع‌تر لایحه متمم بررسی و تصویب شود.
هشدار برای تاخیر در ارائه لایحه گودبرداری!
در بخش دیگری از جلسه رییس کمیسیون توسعه و عمران شورا نسبت به طرح ایمن‌سازی گودبرداری‌های ساختمان که در شورای شهر به تصویب رسیده است اما دستور العمل آن از طرف شهرداری برای تصویب نهایی به شورای شهر ارائه نشده است انتقاد کرد و خواستار ارائه هر چه سریع‌تر آن طرح برای بررسی نهایی در شورا شد.

 

 

 

    نظرات