سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریها

سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریها

http://www.bananews.irسومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های کشور طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ شهرداری و سازمان وابسته آخرین اقدامات،عملکرد،دستاوردها، ابتکارات و نوآوری‌های خود را معرفی و۱۸۰ شرکت و موسسه بخش خصوصی تولیدکننده محصولات و ارائه دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری نیز آخرین محصولات،خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می کنند .

همچنین ۴۷ شرکت دانش بنیان از مجموعه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور و بخش‌های مرتبط با مدیریت شهری و روستائی هفت وزارتخانه و سازمان دولتی مرتبط نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

دراین نمایشگاه ۵۰ دهیاری و شرکت تعاونی دهیاری منتخب کشور به نمایندگی از دهیاری‌های سراسر کشور نیز شرکت کرده‌اند.

خدمات شهری،عمران شهری،حمل و نقل شهری،مدیریت پسماند، محیط زیست،زیباسازی، فضای سبز و مبلمان شهری، شهرداری الکترونیک، آموزش و پژوهش‌های شهری و ماشین آلات و تجهیزات از جمله محورهای اصلی برپایی این نمایشگاه است.

آشنائی بیشتر شهروندان با فعالیتهای متنوع شهرداری ها، انتقال تجربیات شهرداری‌ها به یکدیگر، آگاهی شرکتها و موسسه‌ها از نظرات شهرداری‌ها نسبت به محصولات و خدمات ارائه شده توسط بخش خصوصی و اطلاع‌رسانی در خصوص پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها از جمله اهداف برپائی این نمایشگاه است.

 

 

 

    نظرات