مراسم بزرگداشت مهندس بهروز احمدی

مراسم بزرگداشت مهندس بهروز احمدی

http://www.bananews.ir«بازتاب» یادبود مهندس بهروز احمدی از سوی گروه معماری جامعه مهندسان مشاور ایران و مهندسان مشاور شارستان، چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ همراه با رونمایی آخرین اثر ایشان برگزار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این مراسم که جمعیت کثیری از معماران، مهندسان مشاور و کارفرمایانان دولتی و خصوصی، دانشجویان و دوستداران بهروز احمدی در آن شرکت کردند، زندگی و آثار مهندس احمدی مورد بررسی قرار گرفت.

بهروز احمدی مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور شارستان، معمار و طراح گران‏قدر کشورمان بود که با نیم قرن خدمت به معماری و هنر ایران زمین آثار ماندگار زیادی را از خود به جای گذاشت.

از جمله فعالیت‏های وی می‏توان به طراحی موزه قرآن، نمای ساختمان جدید مجلس شورای اسلامی ایران، مجتمع ساختمان‌های اداری بم، موزه منطقه‌ای سیستان و بلوچستان و ساختمان آرمیتاژ در خیابان بخارست تهران اشاره کرد. وی روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه، در سن ۶۶ سالگی بر اثر ایست قلبی در تهران درگذشت.

به گزارش روابط ‏عمومی جامعه مهندسان مشاور ایران، در نشست «بازتاب»  آخرین اثر بهروز احمدی «فرش سنگی میدان شهید بهشتی تبریز» رونمایی شد.

گفتنی است مهندس حسین شیخ زین‏الدین، محمدرضا حائری، دکتر حسین انیسی‎پور، مهندس بهرام فریور صدری، مهندس کامران صفا منش و  بسیاری دیگر از بزرگان این حرفه در این مراسم حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

    نظرات