معرفی پروژه‌های موفق زیرساختی ایران به بخش خصوصی

معرفی پروژه‌های موفق زیرساختی ایران به بخش خصوصی

http://www.bananews.irدبیر اجلاس کشورهای عضو گروه اسکاپ از معرفی برخی پروژه های موفق بهره برداری شده در ایران به روش مشارکت عمومی و بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) غلامحسین فیروزفر امروز در مراسم اختتامیه سومین اجلاس وزرای کشورهای عضو گروه اسکاپ در تهران گفت: در ۳ روز گذشته مشارکت عمومی و خصوصی برای توسعه زیرساخت، مدیریت روش های تامین مالی به روش اسلامی و ظرفیت سازی نقش بخش خصوصی در فعالیت های زیرساختی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

دبیر سومین اجلاس کشورهای عضو اسکاپ اظهار داشت: از زمان صدور بیانیه جاکارتا مباحث مختلفی مطرح و به اطلاع سایر مدعوین رسید. از جمله استفاده از تجارب کشورهای عضو برای ارتقاء ظرفیت های بخش خصوصی از دستاوردهای اجلاس بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در سومین روز اجلاس مباحث تبادل تجربیات و جذاب کردن سرمایه گذاری بخش خصوصی و بررسی موانع پیش روی فعالیت عمومی و خصوصی در کنار بررسی تجارب کشورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

فیروزفر از معرفی تعدادی از پروژه های موفق ایران که به روش مشارکت عمومی - خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفته است سخن گفت و افزود: پروژه هایی در حوزه های آب و برق، حمل و نقل، نفت و گاز و ارتباطات و فناوری به نمایندگان بخش خصوصی معرفی شد. وی همچنین از برگزاری اختتامیه در روز جاری با حضور وزرا و برگزاری نشست آنها خبر داد.

 

 

 

    نظرات