توقف پروژه‌های توسعه راه‌های روستایی باغملک

توقف پروژه‌های توسعه راه‌های روستایی باغملک

www.BanaNews.irمدیر راه و شهرسازی باغملک گفت: مشکل تخصیص اعتبارات باعث شده هیچ‌گونه فعالیتی برای توسعه راه‌های روستایی شامل تعمیر و نگهداری راه‌های ساخته شده انجام نشود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ابراهیم شیخ در گفت‌وگو با ایسنا توضیح داد: مشکلات ما نیز به تخصیص نیافتن اعتبارات لازم مربوط می‌شود، به طوری که اعتبارات سال ۹۱ به عنوان اعتبارات پرداخت نشده سال قبل تخصیص یافت و اعتباری برای مسیر شکافی، احداث جاده، به‌سازی و آسفالت برای راه‌های روستایی طی سال جاری اختصاص نیافته است.

وی تصریح‌کرد: به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار هم‌اکنون پروژه‌ای در دست اقدام نداریم و سعی ما بر این است که با تامین اعتبار، پروژه‌ها را فعال و بدهی‌های پیمانکاران را پرداخت کنیم.

شیخ عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت ۵ کیلومتر جاده روستایی که پروژه آن مربوط به سال ۹۰ بوده در ۶ ماه نخست امسال انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل بارندگی، اکیپ زمستانی این منطقه فعال شده و تمهیدات لازم برای این منطقه در نظر گرفته شده است. طی جلسات برگزار شده شیفت‌ها به‌طور دقیق مشخص شده‌اند و افراد به طور ۲۴ ساعته آماده فعالیت هستند.

شیخ افزود: با توجه به تنوع و تعداد روستاها و کوهستانی بودن منطقه نیاز به ماشین‌آلات راهداری به چشم می‌خورد تا در زمان بارندگی بتواند مسیرهای روستایی را باز و از بسته شدن راه جلوگیری کند.

مدیر راه و شهرسازی باغملک گفت: کار آسفالت جاده‌های آب‌گرمک، سردوراب، دره‌تنگار، چشم گرگی، بلقاب، جاده آنتنی‌های سردره واجل و آنتی‌های قلعه‌تل نیز که مربوط به سال قبل بوده طی ۶ ماه اخیر به پایان رسیده است.

 

 

 

    نظرات