هیات رییسه نظام مهندسی تهران معرفی شد

هیات رییسه نظام مهندسی تهران معرفی شد

http://www.bananews.irعضو هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه این سازمان اعلام کرد: سعید غفرانی، علی ترکاشوند، علی جعفری و محمدی نژاد به ترتیب به عنوان رییس، نایب رییس اول، نایب رییس دوم و دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و همچنین جابر نصیری به عنوان خزانه‌دار برگزیده شدند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حجت‌ا... عزیزی در گفت‌وگو با دنیای‌اقتصاد ضمن اعلام این خبر و با ابراز رضایت از ترکیب هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی و توصیف آن به یک هیات رییسه فراجناحی گفت: با ورود دو نفر از اعضای پیشین هیات‌رییسه سازمان به هیات‌رییسه فعلی شرایط استفاده از تجارب هیات رییسه قبلی فراهم شده است. عزیزی هیات رییسه سازمان را شامل ترکیبی از منتخبان جامعه مهندسان ۹۰، لیست گام و مهندسان مستقل اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه ترکیب ۸۰ درصد از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تغییر کرده است این امیدواری وجود دارد که با حمایت از هیات رییسه در پیشبرد اهدافش کارآیی سازمان نظام مهندسی ساختمان از روند خوبی برخوردار باشد.
وی با اظهار امیدواری ازاینکه هیات رییسه فعلی تجربه هیات رییسه قبلی را مد نظر داشه باشد، گفت: با توجه به تغییرات مثبتی که در هیات رییسه و هیات مدیره فعلی سازمان به وجود آمده است انتظار می‌رود که فارغ از باند بازی‌ها رفتارهای گذشته تکرار نشود.
عضو هیات‌مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ادامه داد: انتظار می‌رود که اعضای هیات مدیره و هیات رییسه با دنبال کردن مواردی نظیر واقعی کردن نرخ خدمات مهندسی، طرح ارجاع کار مهندسان، پیگیری خدمات مهندسی و سایر حقوق و مطالبات جامعه مهندسان در جهت اعتلای جایگاه و شأن مهندسان اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

 

    نظرات