ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی مهر در اردبیل

ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی مهر در اردبیل

http://www.bananews.ir/معاون سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل از ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی مهر در اردبیل خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شهرام باباخانی در هفتاد و یکمین جلسه شورای مسکن مهر استان اردبیل اظهار کرد: ۳۹ هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر همچون شهرستان‌های اردبیل، مشکین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال، نمین و گرمی در دست ساخت است.
وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۳۹۰ واحد مسکونی نیز در شهرستان مشکین‌شهر توسط تعاونی‌های مسکن مهر و مالکین در حال ساخت است، افزود: ۶۷۸ واحد آن تا آذرماه امسال تحویل داده می‌شود.
باباخانی اضافه کرد: در حال حاضر میانگین پیشرفت فیزیکی ساخت یک‌هزار و ۲۸۰ واحد مسکونی شهرستان مشکین‌شهر در قالب تعاونی مسکن مهر بیش از ۸۰ درصد است.
وی واحدهای مسکونی در حال ساخت در شهرستان پارس‌آباد را حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد عنوان کرد و ادامه داد: هم‌اکنون ۳۰۰ واحد آن آماده تحویل به متقاضیان است.
این مسوول با بیان اینکه هم‌اکنون در شهرستان گرمی تحویل واحد نداریم، یادآور شد:‌ یک‌هزار و ۸۰ واحد مسکونی در این شهرستان در حال ساخت است.
باباخانی واحدهای مسکونی در حال ساخت در شهرستان خلخال را ۲ هزار و ۵۰۰ واحد بیان کرد و افزود: ‌۴۳۰ واحد آن تا آذر ماه امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
معاون سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به در حال ساخت بودن ۲ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در شهرستان نمین خاطرنشان کرد: ۴۶۰ واحد آن تا پایان آذر ماه آماده تحویل می‌شود. وی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر را شهرستان‌های سرعین، نیر، بیله‌سوار و کوثر عنوان کرد و گفت:‌ ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در حال ساخت است.

 

 

 

 

    نظرات