تعیین تکلیف میزان افزایش قیمت مسکن مهر تا هفته آینده

تعیین تکلیف میزان افزایش قیمت مسکن مهر تا هفته آینده

http://www.bananews.irرییس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور از تعیین تکلیف میزان افزایش قیمت مسکن مهر تا هفته‌ی آینده با تصمیم وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ایرج رهبر در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: مسکن مهر تعهدی است که انبوه‌سازان ساخت آن را برعهده گرفتند.

وی با بیان این‌که ساخت مسکن مهر باید در مدت خاص با شرایطی ویژه انجام شود یاد‌آور شد: در حال حاضر در شرایطی فوق‌العاده قرار داریم که نوسانات نرخ ارز و تاثیر آن بر مصالح ساختمانی و در نتیجه تغییر در قیمت نهایی ساخت دلیل به وجود آمدن این شرایط است.

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور ادامه داد: برای به نتیجه رساندن طرح مسکن مهر در کشور و ادامه‌ی آن نیازمند تعامل وزارت راه و شهرسازی، انبوه‌سازان و متقاضیان مسکن مهر هستیم.

رهبر در پاسخ به اینکه شورای تشکیل‌شده برای بررسی میزان افزایش نرخ مسکن مهر به چه نتیجه‌ای رسید؟ گفت: هم‌چنان بحث‌های کارشناسی در این زمینه وجود دارد چراکه مسلما قیمت مسکن مهر باید افزایش یابد اما میزان این افزایش با بررسی‌های کارشناسی مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: کار مسکن مهر به هیچ وجه متوقف نخواهد شد و وقفه‌ای نیز به وجود نمی‌آید و با تصمیمات صحیح این کار طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش خواهد رفت.

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور از اعلام تصمیم وزیر راه و شهرسازی مبنی بر میزان افزایش نرخ مسکن مهر طی هفته‌ی آینده خبر داد و افزود: وزارت راه و شهرسازی قصد ندارد به هیچ یک از طرفین حاضر در پروژه مسکن مهر شامل انبوه‌ساز و متقاضیان خرید اجحاف شود.

رهبر در پایان تاکید کرد: امیدواریم انبوه‌سازان و خریداران با توجه به تعامل وزارت راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر متضرر نشوند.

 

 

 

    نظرات