سلسه دوره های روند معماری و طراحی شهری در شهر های اروپا

سلسه دوره های روند معماری و طراحی شهری در شهر های اروپا

http://www.bananews.irبنانیوز- شرکت رایا در راستای اهداف و سیاست گذاریهای کلان جامعه اقدام به برگزاری سه دوره کنفرانس در زمینه  روند معماری و طراحی شهری در اروپا که شامل کنفرانس ، کارگاه ویک دوره آموزشی نموده است که در پایان این دوره به افراد پذیرفته شده مدرک دانشگاهی معتبر وبستر اعطاء خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) کنفرانس اول در ۱۹ آذر ۹۱ در مشهد با سه محور معماری و بازی ، دغدغه های کالبد بخشی به هویت در عصر معماری مدرن و میراث به عنوان شانسی برای ساختن قدیم و جدید برگزار می شود. دوره دوم این کنفرانس در اسفند ۱۳۹۱ شامل کارگاه آموزشی سه روزه با حضور دکتر دانشگر می باشد که شرکت کنندگان در دوره اول می توانند در این دوره شرکت نمایند.در این دوره دانش آموختگان به مهارت های ساخت بر مبنای مبانی دور اول خواهند پرداخت.دوره سوم کنفرانس در تیر ماه ۱۳۹۲ با موضوعات برنامه ریزی و حفاظت در مناطقی که از لحاظ معماری تاریخی مهم هستند، شهر دیجیتال ،رویکردهای زیبا سازی محیطی و زیبا شناختی شهری در اروپا،مسابقه معماری ،دستورالعمل ها و قوانین،سیاست های مدیریت شهری و مسکن در مناطق شهری اروپا، شهر و رسانه و افق های نو،طراحی گرافیکی ،تیپوگرافی و معماری که  به مدت ۱۰ روز دردانشگاه وبستر وین برگزار می گردد.کلیه علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت و دبیرخانه رایا تا ۱۴ آذر ۹۱ در دوره اول  اقدام به  ثبت نام نمایند.

 

قابل ذکر است فقط  ۳۰ دانشجوی برتر شرکت کننده در کارگاه دور دوم برای برنامه وین انتخاب می شوند و تنها به این افراد پس از پایان دوره از طرف PDC دانشگاه وبستر وین مدرک اهدا خواهد شد.

آدرس دبیرخانه سلسه دوره های روند معماری و طراحی شهری در شهر های اروپا :

مشهد - بلوار فردوسی- روبروی آپارتمانهای مرتفع -ساختمان ونوس- واحد ۴۰۳- مرکز مطالعات شهر سازی و معماری آبادگران افق رایا.
شماره‌ی تلفن : ۰۵۱۱۷۶۵۷۴۵۹-۰۵۱۱۷۶۶۲۳۶۴

شماره نمابر: ۰۵۱۱۷۶۶۲۳۶۵
آدرس وب‌سایت: http://www.rayahb.com

آدرس پست الکترونیک: rayahb2011@yahoo.com

    نظرات