ارائه برنامه‌های جدید دولت برای نوسازی بافت‌های فرسوده ‌در نمایشگاه راه و شهرسازی

ارائه برنامه‌های جدید دولت برای نوسازی بافت‌های فرسوده ‌در نمایشگاه راه و شهرسازی

http://www.bananews.irمدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از ارائه بسته‌های حمایتی و تشویقی جدید دولت در زمینه نوسازی بافت های فرسوده شهری در‌ سومین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، مجید کیان‌پور با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی، اظهار کرد: نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی بهترین فضای مناسب برای آگاهی از آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای داخلی، تعامل بین بخش‌های خصوصی، دولتی و عمومی غیردولتی، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اطلاع‌رسانی در خصوص نوسازی بافتهای فرسوده شهری و ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال برنامه‌های جدید دولت در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده شهری ارائه خواهد شد، گفت: در سال گذشته غرفه شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از نظر محتوا رتبه اول را در نمایشگاه وزارت راه و شهر سازی کسب کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاران و معرفی عملکرد شرکت عمران وبهسازی شهری ایران است، افزود: در نمایشگاه سال گذشته تعداد زیادی از مسوولان کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران شهری، صاحب نظران و متخصصان امر ضمن بازدید از غرفه شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از نزدیک با روند نوسازی بافتهای فرسوده شهری و توانمند سازی سکونتگاههای غیر رسمی درکشور آشنا شدند.

مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران تصریح کرد: در نمایشگاه سال گذشته تفاهمنامه نحوه اجرایی‌ ماده ۹ قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری توسط مسوولان ‌قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران‌ امضاء و مبادله شد که این امر می تواند تحول جدی در امر نوسازی بافتهای فرسوده ایجاد کند.

 

وی افزود: در نمایشگاه سال گذشته ضمن معرفی عملکرد شرکت عمران و مسکن سازان استانها، نمایشگاه کتاب، عکس و کاریکاتور نیز ارائه شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی برگزاری کارگاه آموزشی را از دیگر اقدامات سال گذشته شرکت عمران و بهسازی شهری در نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی برشمرد و گفت: سال گذشته از پایگاه اطلاع‌رسانی مدیران و متولیان بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده و توانمند سازی سکونتگاههای غیررسمی رونمایی شد.

بنابراین گزارش سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در محل مصلای تهران برگزار می‌شود.

 

 

 

    نظرات