توقیف محصولات ۲ واحد تولید کننده مواد و مصالح ساختمانی

توقیف محصولات ۲ واحد تولید کننده مواد و مصالح ساختمانی

http://www.bananews.ir/روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان از توقیف ۲ کارخانه تولید کننده مواد و مصالح ساختمانی غیر استاندارد در آبان ماه امسال در استان خوزستان خبر داد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) کارشناس اداره نظارت بر اجرای استاندارد گفت : با توجه به بازدید و بازرسی های بعمل آمده از واحدهای تولید کننده مصالح ساختمانی در استان خوزستان واحد ماهرخ رحمانی تولید کننده بلوک سقفی پلی استایرن و واحد الناس تولید کننده آجر رسی ماشینی اقدام به تهیه ، تولید و عرضه کالای مشمول استاندارد اجباری در زمینه مواد و مصالح ساختمانی نموده اند که محصولات آنها توسط کارشناسان این اداره کل توقیف و به واحد حقوقی جهت طی نمودن سایر مراحل قانونی ارجاع گردید .
مهدی کردانی افزود : با توجه به اهمیت این محصولات در پروژه های ساختمانی از همشهریان محترم درخواست می شود قبل از خرید از داشتن نشان استاندارد محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمایند .
وی گفت : اداره کل استاندارد خوزستان به عنوان متولی تعیین کیفیت کالا اهتمام جدی در استانداردسازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع ذیصلاح قضایی را دارد .

 

 

 

 

    نظرات