بازرسی داوطلبانه سیستم گرمایش  مدارس استان توسط نظام مهندسی قم

بازرسی داوطلبانه سیستم گرمایش مدارس استان توسط نظام مهندسی قم

http://www.bananews.ir/رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از بازرسی داوطلبانه سیستم گرمایش مدارس استان توسط مهندسان عضو این سازمان خبر داد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) امین مقومی اظهار داشت: به دنبال حادثه آتش سوزی در دبستان دخترانه روستای شین‌آباد شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی که موجب مصدوم شدن دانش آموزان این مدرسه شده و به منظور جلوگیری از حادثه ی مشابه ، مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به صورت داوطلبانه از سیستم های گرمایشی مدارس استان با اولویت روستاها بازرسی خواهند کرد.
مقومی افزود: با هماهنگی صورت گرفته بین سازمان نظام مهندسی ساختمان قم و اداره کل آموزش و پرورش استان ، مقرر شد تا مهندسان مکانیک این سازمان کلیه مدارس استان قم را در خصوص رعایت مسائل ایمنی سیستم های گرمایشی بازرسی و اشکالات موجود را برای رفع آنها گزارش کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ مهندس در رشته مکانیک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم هستند افزود: در این بازدید ها مهندسان مکانیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، بررسی هایی در زمینه رعایت مسائل ایمنی گاز در مدارس و به ویژه در روستاهای استان به عمل می آورند.

 

 

 

    نظرات