نیکزاد و ساخت مسکن در تهران به میزان تقاضای مردم

نیکزاد و ساخت مسکن در تهران به میزان تقاضای مردم

http://www.bananews.irوزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که در شهر تهران به میزان تقاضای مردم مسکن ساخته و به آن‌ها واگذار می‌شود، گفت: پروژه‌های مسکن آغاز شده تا پایان دولت دهم تکمیل می‌شوند و اگر هم نشود همانطور که من کار چهار وزیر قبلی را ادامه دادم، وزیر بعدی آن‌ها را دنبال می‌کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره مسکن مهر تهران اظهار کرد: در شهر تهران به میزان تقاضای مردم مسکن ساخته و به آن‌ها واگذار می‌شود.

وی در ادامه درباره قیمت این واحدها تصریح کرد: قیمت زمین به صورت کارشناسی تعیین و ۳۰ درصد نقدی و ۷۰ درصد قسطی دریافت می‌شود و به طور قطع قیمت تمام شده از قیمت فروش بازار پایین‌تر است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تمام تلاشمان این است که این واحدها تا پایان دولت دهم تکمیل و به مردم واگذار شوند.

نیکزاد در پاسخ به این سوال که آیا پروژه‌های مسکن که آغاز شده تا پایان دولت دهم تکمیل می‌شوند؟ گفت: پروژه‌های آغاز شده را تکمیل می‌کنیم اما همواره نیاز به مسکن وجود دارد و دولت‌های بعدی نیز باید مسکن بسازند.

وزیر راه و شهرسازی با ابراز امیدواری نسبت به این که پروژه‌ها نیمه تمام نماند، اضافه کرد: من کار چهار وزیر قبلی را تمام می‌کنم و اگر کار ما هم نیمه تمام بماند، وزیران بعدی باید آن را ادامه دهند.

 

 

 

    نظرات