تخفیف در ارائه بلیت‌های هواپیمایی تابان

تخفیف در ارائه بلیت‌های هواپیمایی تابان

www.BanaNews.irشرکت هواپیمایی تابان در سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته بلیت مسیر‌های مشهد، اهواز و اصفهان را با ۵۰ درصد تخفیف می‌فروشد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان اعلام کرد: این شرکت با عرضه بلیت هواپیما با ۵۰ درصد تخفیف در سه مسیر داخلی به استقبال بازدید‌کنندگان نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته می‌رود.

فروغ جعفر‌زاده با اشاره به اینکه سومین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته از فردا (پنج‌شنبه) در مصلای تهران آغاز می‌شود گفت: شرکت هواپیمایی تابان به آن دسته از افرادی که قصد سفر به مشهد مقدس، اهواز و اصفهان را دارند، بلیت هواپیما را با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

وی درباره تاثیر تحریم‌ها در بخش هوایی گفت: اگرچه محدودیت‌ها و به خصوص نوسانات ارزی، مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کرده اما با درایت و تعهد و تخصص بخش‌های مدیریتی، فنی و عملیاتی، شرکت‌ها تاکنون در پاسخ‌گویی به انتظار مسافران هوایی موفق عمل کرده‌اند.

شرکت هواپیمایی تابان از سال ۸۵ به بخش حمل‌ونقل هوایی کشور پیوسته و با داشتن حدود ۱۰۰۰ صندلی پرواز توانسته سالانه یک تا یک میلیون و ۲۰۰ مسافر را در مسیر‌های زیارتی و سیاحتی جابه‌جا کند.

 

 

 

    نظرات