نخستین ویژه نامه تخصصی زلزله در اهر به چاپ می رسد

نخستین ویژه نامه تخصصی زلزله در اهر به چاپ می رسد

http://www.bananews.ir/معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از چاپ نخستین ویژه نامه تخصصی زلزله توسط حوزه معاونت پژوهشی واحد اهر خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، نادر اسدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای سلسله سمینارهای برگزار شده در ارتباط با زلزله اخیر منطقه ارسباران و با توجه به اهمیت ویژه و ابعاد گسترده زمین لرزه اخیر در منطقه اهر – ورزقان و هریس ، نخستین ویژه نامه تخصصی زلزله ارسباران به همت دست اندرکاران مجله فضای جغرافیایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر منتشر می شود.

وی از صاحب نظران، محققان، اساتید دانشگاهها و پژوهشگران این حوزه درخواست کرد مقاله خود را در ارتباط با سایزموتکتونیک، زلزله شناسی، ژئومورفولوژی، مهندسی زلزله و سایر علوم مربوط به زمین لرزه اخیر منطقه مذکور تا آخر بهمن ماه سال جاری به حوزه معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر مجله فضای جغرافیا واقع در ساختمان کتابخانه مرکزی ارسال کنند.

در روز ۲۱ مرداد ماه سال جاری عصر شنبه دو زلزله پیاپی به بزرگی ۶ و ۲/ ۶ ریشتر شهرستان اهر و ورزقان را لرزاند و در پی آن بیش از چهار هزار پس لرزه تا به امروز رخ داده است.

 

 

 

    نظرات