عرضه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه شاهرود در نمایشگاه تهران

عرضه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه شاهرود در نمایشگاه تهران

http://www.bananews.ir/معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود در آغاز هفته پژوهش از عرضه سه محصول استراتژیک این دانشگاه در نمایشگاه تهران خبر داد و گفت: در یکسال گذشته ۳۸ قرارداد ملی با واحد پژوهش این دانشگاه منعقد شده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) دکترعلی‌اکبر پویان افزود: معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه سعی کرده جهت‌دهی متوازنی در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی به انجام برساند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون راه‌اندازی ۱۷ آزمایشگاه تحقیقاتی برای این واحد تعریف شده است، ابراز کرد: از این تعداد، ۱۰ آزمایشگاه عملیاتی شده و امیدواریم با راه‌اندازی دیگر آزمایشگاه‌ها به زودی شاهد تحقق این آرمان بزرگ در دانشگاه باشیم. معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به اینکه ۳۸ قرارداد برون دانشگاهی نیز در سطح ملی با وزارت دفاع، فولاد مبارکه، پروژه مربوط به مقابله با کمبود آب در سیستان و بلوچستان و... منعقد شده است، گفت: درآمد حاصل از ارتباط با صنعت این دانشگاه تقریبا ۵/۲ برابر شده است.
وی با یادآوری این نکته که در سال گذشته ۲۱ عنوان چاپ و تجدید چاپ در مرکز چاپ و نشر این دانشگاه انجام شده است، افزود: این مرکز از ابتدای فعالیت تاکنون بیش از ۷۰ عنوان کتاب‌ دانشگاهی، مجلات علمی و نشریات دانشگاهی را منتشر کرده است.

 

 

 

    نظرات