جدایی شهرری فاقد وجاهت قانونی است/دادخواست شهروندان ری به دیوان عدالت

جدایی شهرری فاقد وجاهت قانونی است/دادخواست شهروندان ری به دیوان عدالت

http://www.bananews.ir/مدیرکل حقوقی شهرداری تهران با بیان اینکه جدایی شهر ری فاقد وجاهت قانونی است، گفت: جدایی شهر ری در حال حاضر با کیفیتی که هم اکنون مورد نظر است، نه امکان پذیر است و نه وجه قانونی دارد و در صورتی که این اتفاق روی دهد قابل پیگرد در مراجع قضایی خواهد بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نادر نوروزی در مورد بحث جدایی شهر ری و مباحث حقوقی مربوط به این موضوع با تاکید بر اینکه جدایی شهر ری فاقد وجاهت قانونی است ، اظهار کرد: در مورد این موضوع ما در مجمع نمایندگان شهر تهران حاضر شدیم و توضیحات حقوقی لازم در حضور معاون وزیر کشور، استاندار تهران و فرماندار شهر ری را عنوان کردیم.

وی ادامه داد: نمایندگان نیز موافقت کردند که جدایی شهر ری در حال حاضر با کیفیتی که هم اکنون مورد نظر است، نه امکان پذیر است و نه وجه قانونی دارد و در صورتیکه این اتفاق روی دهد قابل پیگرد در مراجع قضایی خواهد بود.

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران افزود: در بحث جدایی شهر ری از تهران تعدادی از شهروندان شهر ری نیز دادخواستی به دیوان عدالت اداری تقدیم کردند.

نوروزی همچنین پیرامون موضوع احتمال جدایی منطقه ۱ از تهران نیز تاکیدکرد: تاکنون در این مورد بحثی مطرح نشده و در مورد جدایی شهر ری از تهران نیز هنوز اقدامی صورت نگرفته و چنانچه اقدامی صورت گیرد به طور حتم پیگیری و اقدامات قضایی لازم به انجام می رسد.

 

 

 

    نظرات