برقراری پرواز مستقیم کرمانشاه – استانبول

برقراری پرواز مستقیم کرمانشاه – استانبول

www.BanaNews.irپرواز مستقیم کرمانشاه - ترکیه در مراسمی با حضور مسوولان در فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در ابتدای مراسم شرفایی رییس فرودگاه کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه دارای پتانسیل و ظرفیت های بسیار مناسب اقتصادی و گردشگری است، با دستور و مساعدت استاندار و پیگیری‌های مداوم ایشان، برای رفاه حال مردم غرب کشور و توسعه اقتصادی استان امروز شاهد افتتاح خط پروازی مستقیم کرمانشاه به استانبول هستیم.
شرفایی تصریح کرد: بنا بر توافق انجام شده پرواز شرکت ترکیش ایرلاین به صورت برنامه‌ای و بصورت دو پرواز در هفته، در روزهای شنبه و پنج‌شنبه هر هفته انجام خواهد پذیرفت.
وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مناسب مسوولان مربوطه این پروازها بتواند باعث رشد اقتصادی و گردشگری دو کشور شده و از طرفی نیاز پروازی مردم استان‌های غرب کشور را به اقصی نقاط دنیا فراهم کند.
در ادامه کیف کنار، مدیریت بازرگانی هواپیمایی ترکیه، طی سخنانی ضمن قدردانی از استاندار کرمانشاه، ریاست فرودگاه کرمانشاه و مسوولان‌ حاضر در جلسه، از خدمات‌رسانی ویژه آنها ابراز خرسندی کرد.
مدیر بازرگانی هواپیمایی ترکیه افزود: شهر کرمانشاه در داخل شبکه پروازی کشور ترکیه دویست و هفدهمین خط پروازی است و در حال حاضر کشور ترکیه آمار بیشترین پرواز را در بین ایرلاین‌های سراسر کشور دارد و درحال حاضر به ۹۵ کشور و ۲۱۷ شهر در سراسر دنیا پرواز دارد.
وی ابراز امیدواری کرد، این پرواز باعث نزدیکی دو کشور دوست و همسایه، ایران و ترکیه شود و مردم کرمانشاه به ترکیه و تمام نقاط دنیا پرواز کرده و همچنین مردم سایر کشورها به راحتی بتوانند به کرمانشاه سفر کنند و افراد بیشتری از سراسر جهان از این شهر و زیبایی‌های آن دیدن کرده و بهره ببرند.
وی تاکید کرد: همچنین این هواپیمایی غیر از کرمانشاه به چند نقطه پروازی در ایران پرواز دارد که شامل تهران – مشهد – اصفهان و تبریز است.
کیف کنار یاد آوری کرد: ترکیش ایرلاین در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ متعاقبا عنوان برترین هواپیمایی اروپا را اخذ کرده و در سال گذشته ۳۳ میلیون نفر مسافر را حمل‌و‌نقل کرده که امسال این میزان به ۴۰ میلیون نفر خواهد رسید.
مدیر بازرگانی هواپیمایی ترکیه گفت: مطمئن هستیم قلب مردم کرمانشاه را با خدمات شایسته به دست خواهیم آورد و امیدواریم این خط جدید مایه خیر و برکت برای همه باشد و مردم دو کشور را به هم نزدیک کند.
در پایان سید‌دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه از استان کرمانشاه با عنوان استانی با قدمت تاریخی با مردمی مهربان و آثار باستانی متعدد و مناظر طبیعی و بسیار زیبا یاد کرد و گفت: این استان دارای صنایع مختلف است و از لحاظ کشاورزی جزو استان‌های برجسته در امر کشاورزی است و در حال حاضر ۵۰ درصد صادرات به کشور عراق را از آن خود دارد. استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کردکه این پروازها کمک موثری برای توسعه اقتصادی استان باشد.

 

 

 

    نظرات