حجم عملیات عمرانی پایتخت در سال ۹۱ با کل کشور برابر است

حجم عملیات عمرانی پایتخت در سال ۹۱ با کل کشور برابر است

http://www.bananews.ir/معاون ترافیک شهردار تهران در جمع مدیران روابط عمومی ۲۲ منطقه پایتخت با اشاره به اقدامات اجرایی و فعالیت‌های عملیاتی بسیار گسترده‌ای که در سال ۹۱ در این کلان شهر به مورد اجرا در آمده و در دست اجراست، گفت: حجم عملیات عمرانی پایتخت در سال ۹۱ با کل کشور برابر است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید جعفر تشکری هاشمی اظهار کرد: در دوره‌ای که عصر ارتباطات و مبادله اطلاعات نام گرفته، عده‌ای عزم خود را جزم کرده‌اند تا از طریق چند رسانه خاص و با قلب واقعیات فعلی در جامعه، اقدامات و فعالیت‌هایی که در تهران اجرا می‌شود را نه تنها کتمان کنند بلکه حقایق موجود را وارونه جلوه دهند.

وی عدم جریان صحیح انتقال اطلاعات و وجود موانع متعدد در دسترسی به اخبار دقیق را دلیل ثبت برخی انحرافات در تاریخ دانست و اظهار کرد: به عنوان مثال در تاریخ شیعه می‌خوانیم که حضرت علی (ع) نیز به دلیل محدودیت‌ها و فشارهای زمان خویش سر در چاه آب فرو برده و در نهایت صداقت و نجابت، حقایقی را که اعلام آن به مردم ممکن نبود با چاه آب در میان گذاشت.

معاون شهردار تهران با اشاره به این که تهران امروز با گذشته نه چندان دور بسیار فرق کرده، تصریح کرد: تهران در حال حاضر شهری در مسیر توسعه و پیشرفت و در حال تجربه تحولات اساسی است و گروهی از افراد و رسانه‌های حامی آن‌ها غافل از آن که شهروندان پیشرفت و توسعه شهرشان را روزانه می‌بینند و با آن زندگی می‌کنند، سعی دارند اطلاعات واقعی به اطلاع مردم نرسانند.

وی با اعلام این که رسالت حوزه حمل و نقل شهری در خدمات‌رسانی به مردم بسیار سنگین است، گفت: مکمل هر گونه فعالیت اجرایی و خدماتی، آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی است و از این منظر سهم انتقال اطلاعات ارائه شده در مقابل حجم انبوه کارهایی که در مجموعه مدیریت شهری انجام می‌شود، ناچیز است.

تشکری هاشمی با بیان این که فعالیت مظلومانه‌ای از سوی مدیریت شهری تهران در حال انجام است که نه این حجم از فعالیت و نه این حجم از مظلومیت در هیچ برهه و در هیچ دوره‌ای به چشم نمی‌خورد، افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارد و روزانه با میلیون‌ها شهروند تهرانی به صورت چهره به چهره سر و کار دارد.

وی بهانه‌جویی‌ها و فضاسازی‌های مسموم در جهت تخریب مدیریت شهری تهران را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: این فرافکنی‌ها به جای این که به مدیریت شهری تهران آسیب بزند به شهر تهران صدمه می‌زند و در واقع این شهروندان تهرانی هستند که از حقوق خود محروم شده و حق آن‌ها تضییع می‌گردد.

معاون شهردار تهران با تأکید بر این که اجازه تضییع حقوق شهروندان را نمی‌دهیم، تصریح کرد: مدیریت شهری کمر همت خود را بسته تا ضمن این که غبار محرومیت را از چهره شهر تهران به ویژه مناطق محروم جنوب شهر بزداید، اجازه ندهد تا مردم این کلان شهر از بی مهری‌ها و کم توجهی‌هایی که نسبت به آن‌ها می‌شود کوچک‌ترین آسیبی را متحمل شوند.

همچنین در این جلسه مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تهران نیز ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سنجیده به شهروندان را مورد تأکید قرار داد و اخاطرنشان کرد: موضوعات حوزه حمل و نقل و ترافیک با توجه به اهمیت و گستردگی این حوزه، موضوع مهمی است که نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد.

نامدار صداقت با ذکر این که در زمینه موضوعاتی مانند پیگیری مطالبات حمل و نقل عمومی که به رفاه مردم گره خورده یا آلودگی هوا که با سلامت مردم به عنوان یک اولویت سر و کار دارد به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم، گفت: حفظ حقوق اجتماعی شهروندان تهرانی خط قرمز مدیریت شهری تهران است و برای احقاق حق مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

 

 

 

    نظرات