تحویل ۳۱۵۲ واحد مسکن مهر در همدان

تحویل ۳۱۵۲ واحد مسکن مهر در همدان

http://www.bananews.ir/مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از تحویل سه هزار و ۱۵۲ واحد مسکن مهر در این استان خبر داد و بر اهمیت اتمام پروژه‌های مسکن در حداقل زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مسعود اقلامی گفت: تا کنون سه هزار و ۱۵۲ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده و یک هزار و ۱۳۵ واحد نیز آماده تحویل است.

وی از فعالیت ۱۱۹ تعاونی مسکن مهر در استان همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر هشت هزار و ۳۱۱ واحد در دست اجراست و این واحدها به طور میانگین ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

اقلامی ادامه داد: خانه‌دار کردن مردم و افراد فاقد مسکن کار ارزشمندی است و افرادی که در تعاونی‌های مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند با فکر استفاده از تسهیلات ویژه‌ای که به این حوزه تعلق گرفته حاصل تلاش یک عمر زندگی خود را در این بخش سرمایه‌گذاری کرد‌ه‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تاکید بر تشکیل مجامع تعاونی‌ها جهت بررسی مسائل مربوط به تعاونی اظهار کرد: پاسخگویی به اعضا باید به گونه‌ای باشد که اعضا دیگر به ادارات مراجعه نکنند.

 

وی در عین حال اهمیت انجام حسابرسی در تعاونی‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: در راستای شفاف‌سازی هزینه‌ها و اعلام آن به اعضا حسابرسی از تعاونی‌ها ضروری است و تعاونی‌ها موظفند در مورد هزینه تمام شده واحدها محاسبات دقیقی را انجام داده و قیمت تمام شده را به اعضا اعلام کنند.

اقلامی اضافه کرد: چنانچه قیمت و هزینه واحدها به علت تاخیر افزایش یابد و دلیل موجهی برای آن وجود نداشته نباشد هیات مدیره مسوول و پاسخگو است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن مهر را خواستار شد و گفت: پیمانکاران پروژه‌ها موظفند مشکلات واقعی و ساختگی مسکن مهر را از هم تفکیک کنند و به هیات مدیره انتقال دهند.

به اعتقاد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان حضور ناظران پروژه‌ها در محل برای پیگیری کیفیت ساخت و ساز و جلوگیری از برخی مشکلات ضروری است و بازرسان تعاونی‌ها نیز موظف به پیگیری مسایل و مشکلات اعضا هستند.

وی همچنین به فعالسازی بازرسان شرکتهای تعاونی اشاره کرد و گفت: شکایت هر کدام از اعضا ابتدا باید به دست بازرس برسد تا مردم در پیچ و خم‌های اداری گرفتار نشوند و رسیدگی به شکایت با تسریع بیشتری انجام گیرد.

به گفته اقلامی عضوگیری و اخراج هرکدام از اعضای هیات مدیره نیز باید با همانگی صورت پذیرد و مرحل خاص خود را طی کند.

    نظرات