افزایش مجدد قیمت مسکن مهر نداریم

افزایش مجدد قیمت مسکن مهر نداریم

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران اعلام کرد: افزایش مجدد قیمت مسکن مهر نداریم و قیمت‌ این واحدها براساس دستور بخش‌نامه وزیر راه و شهرسازی بوده که پیشتر اعلام شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی - مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران - در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به پرداخت مطالبات پیمانکاران در چهار مرحله‌ی پی، اسکله، نازک‌کاری و سفت‌کاری اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت مصالح در بازار که وزیر راه و شهرسازی نیز به آن اشاره کرده بود، ساختمان‌هایی که در مرحله نازک‌کاری بودند، متری ۵۰۰۰ تومان و ساختمان‌هایی که امسال آغاز به کار کردند متری ۴۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

وی تاکید کرد: غیر از این موارد افزایش قیمتی نداشته‌ایم و این افزایش براساس آخرین بخش‌نامه اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی بوده است.

با توجه به اعلام نرخ اجاره زمین‌های ۹۹ ساله دولتی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی که هر ساله صورت می‌گیرد، نگرانی‌هایی بابت تاثیر آن بر افزایش قیمت تمام شده مسکن مهر مطرح شده که مسوولان این موضوع را در این زمینه بی‌تاثیر عنوان کردند.

    نظرات