نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل‌داری در کیش گشایش می‌یابد

نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل‌داری در کیش گشایش می‌یابد

http://www.bananews.irآخرین تولیدات و دستاوردهای مرتبط با صنعت گردشگری، تجهیزات هتل‌ها و صنایع وابسته از ۲۶ تا ۲۹ دی‌ماه در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری، هتل‌داری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جزیره‌ی کیش به‌نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سرپرست مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با بیان این مطلب، اظهار کرد: ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری، هتل‌داری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری ۲۶ دی‌ماه با حضور محمدشریف ملک‌زاده - رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - افتتاح می‌شود.

مسعود شریفی با بیان این‌که این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۱۴هزار مترمربع و با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود، گفت: معرفی فرصت‌ها و همچنین ایجاد بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بخش گردشگری از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه چهار روزه است.

او با اشاره به حضور نمایندگان کشورهای تایلند، ترکیه، مالزی و سنگاپور در این نمایشگاه، یادآوری کرد: همزمان با برپایی ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری، هتل‌داری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، سمینار آموزشی با موضوع روش‌های نوین مدیریت هتل (ایزو و هوشمندسازی در هتل) با حضور مدیران هتل‌های سراسر کشور و با مشارکت مراکز دانشگاهی در جزیره‌ی کیش برگزار خواهد شد.

به گفته‌ی شریفی، وجود هتل‌ها و مراکز اقامتی مناسب، عدم نیاز به روادید برای حضور نمایندگان شرکت‌های خارجی، امکانات فرودگاهی و بندرگاهی مناسب، برقراری پروازهای روزانه‌ی داخلی و همچنین پروازهای متعدد در مسیر کیش به امارات و برعکس، آب و هوای مطلوب و توریستی بودن کیش، از جمله جاذبه‌های برگزاری این نمایشگاه در این جزیره خواهد بود.

    نظرات