سرمایه‌گذاران بخش مسکن ۱۵ کشور جهان در راه تهران

سرمایه‌گذاران بخش مسکن ۱۵ کشور جهان در راه تهران

http://www.bananews.ir/سرمایه‌گذاران ۱۵ کشور جهان در روزهای آینده و هم‌زمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن، انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان وارد تهران می‌شوند تا ضمن امضای قرار‌داد، در بخش‌های مختلف صنعت ساختمان کشورمان سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این هیات‌ها، علاوه بر بررسی و انعقاد قرار‌داد با شرکت‌های مختلف ایرانی برای انبوه‌سازی و صنعتی‌سازی ساختمان، از پیشرفت‌ها و تکنولوژی‌های ایران نیز برای توسعه مسکن کشور خود بهره‌مند خواهند شد.

پیرو برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این هیات‌ها در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های مشارکت‌کننده در نمایشگاه با مسوولان و برخی مدیران صنعت ساختمان دیدار و گفت‌وگو خواهند داشت.

روسیه، عراق، ترکیه، سوریه، لبنان، افغانستان، ترکمنستان، بلاروس، ازبکستان، تاجیکستان، گرجستان، چین، مصر و لیبی از جمله کشور‌هایی هستند که هیات‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری آن‌ها در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مسکن، انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان حضور می‌یابند.

 

این نمایشگاه با هدف ارائه‌ی تکنولوژی‌های نوین ساختمان‌سازی، گسترش برنامه‌های سبک‌سازی، مقاوم‌سازی و صنعتی‌سازی، استفاده کامل از فن‌آوری‌ها و ابراز و قطعات استاندارد، آموزش تکنولوژی‌های نوین و تبادل تجربیات و جدید‌ترین یافته‌ها برگزار می‌شود که به توسعه‌ی فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان، برقراری ارتباط بین بازار عرضه و تقاضا و تغییر رویکرد تولید‌کنندگان ساختمان از روش‌های سنتی به صنعتی‌سازی کمک می‌کند.

محمدهادی سیمی - مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن، انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان - در این باره گفت: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت ساختمان ایران و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی است.

سیمی افزود: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن، انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان، بهترین فرصت برای به روز‌ کردن دانش نوین ساخت و ساز و صنعتی سازی است، لذا این نمایشگاه می‌تواند فرصتی مناسب برای دست‌اندرکاران، فعالان و انبوه‌سازان صنعت ساختمان باشد تا ضمن تبادل اطلاعات، از دانش و فن‌آوری‌های دیگر شرکت‌های داخلی و خارجی نیز استفاده کنند.

مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمانی افزود: در نمایشگاه امسال همه شرکت‌های فعال در حوزه انبوه‌سازی و صنعتی‌سازی ساختمان کشور حضور دارند و آخرین دستاورد‌ها و برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه برخی از ابداعات و اختراعات مخترعان ایرانی در حوزه صنعتی‌سازی ساختمان به نمایش گذاشته خواهد شد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسکن، انبوه‌سازی و تکنولوژی‌های نوین ساختمان، از ۲۹ الی ۲ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌آلمللی تهران برگزار می‌شود.

    نظرات