مسکن مهر؛ تحقق آرزویی دیرینه در ایران اسلامی

مسکن مهر؛ تحقق آرزویی دیرینه در ایران اسلامی

http://www.bananews.ir/ مدیر کل راه و شهرسازی استان قم به ارزش طرح معجزه‌گون مسکن مهر اشاره و اظهار کرد: عملیاتی شدن طرح مسکن مهر، تحقق آرزویی دیرینه را به دنبال داشته که همواره بر پیشانی تاریخ ایران اسلامی چون نگین افتخار خواهد درخشید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدامین نصراللهی‌زاده در دیدار با فرماندار قم گفت: بی تردید مسوولیت‌های فرماندار در شهر مقدس قم با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این ام‌القرای جهان اسلام، بسیار سنگین و نیازمند درایت خاصی است که بحمدالله این توان و درایت وجود دارد.

نصراللهی‌زاده با تاکید بر ویژگی‌های خاص استان قم گفت: تلاش همه‌جانبه و مضاعفی را همه دستگاه‌های اداری، اجرایی استان باید صرف ساخت و توسعه این دیار مقدس کنند که اداره راه و شهرسای در این میان نقش مهم و چشمگیری دارد.

قائم مقام وزیر در استان قم گفت: سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران، تمایل به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و باید نقش دولت، نقشی حاکمیتی و نظارتی باشد.

وی با تاکید بر فرامین و دستورات مقام معظم رهبری در بخش توجه به معماری اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به مبحث معماری اسلامی خصوصا در استان قم که ام‌القرای جهان اسلام است، دارند و باید با جدیت خاصی به این مبحث رسیدگی شود.

نصراللهی با تشکر از زحمات پیمانکاران بخش‌های راه و مسکن گفت: نباید آسیبی به هیچ یک از شرکت‌های پیمانکاری وارد شود و در این شرایط باید با درایت و مدارا از این مرحله عبور کرد و مطمئن باشید انشاالله از این برهه، جمهوری اسلامی ایران بار دیگر پیروزمندانه گذر خواهد کرد.

وی در دیدار سرهنگ نوری - فرمانده پلیس راه استان قم - نیز گفت: بی‌تردید نقش پلیس راه در جاده‌های مواصلاتی هر استان نقش محوری بوده و حضور این نیرو زینت جاده و امنیت بخش خاطران مسافران است.

نصراللهی با اصولی و زیربنایی خواندن نوع رابطه پلیس راه و ادارات راه و شهرسازی گفت: ساخت و نگهداری جاده‌ها اگر چه بر عهده وزارت راه و شهرسازی است اما پلیس راه بازوی اجرایی قوانین مدون جاده‌ای است. 

    نظرات