بهره‌برداری منحصربه فردترین آبشار خاورمیانه در برج میلاد

بهره‌برداری منحصربه فردترین آبشار خاورمیانه در برج میلاد

http://www.bananews.ir/آبشار برج میلاد تهران به عنوان یکی از بی نظیرترین آبشارهای کشور و خاورمیانه تا قبل از نوروز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)  فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان این مطلب گفت: آبشار برج میلاد تهران به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران با مساحت پنج هزار متر مربع و ارتفاع ۱۴ متر به طول ۴۰ متر تا قبل از نوروز به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این آبشار از سه برکه به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع برخوردار است و یکی از بی نظیرترین آبشارهای کشور و خاورمیانه به حساب می آید.

به گفته هوشیار پارسیان این آبشار در ورودی شرقی برج میلاد تهران ساخته شده است و از انواع گل های طبیعی با توجه به فصول سال و فضای سبز، سنگ های تزیینی برای تزیین این آبشار استفاده شده است.

مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به آبشار سنگ چینی توضیح داد: همچنین با توجه به ورود روزانه بیش از دو هزار گردشگر به مجموعه فرهنگی- تفریحی برج میلاد تهران، درصدد هستیم که رستوران غذاهای دریایی را در کنار این آبشار راه اندازی کنیم تا گردشگران و بازدیدکنندگان بتوانند از خدمات آن نیز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رستوران آبشار برج میلاد تهران ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد،تصریح کرد: جانمایی و موقعیت جغرافیایی آبشار سنگی برج میلاد تهران به گونه ای است که این آبشار، چشم اندازی از اتوبان های حکیم، همت و چمران خواهد داشت و سرنشینان خودروهای در حال عبور این اتوبان ها براحتی می توانند این آبشار را ببینند که این خود زیبایی منحصر به فردی به فضای شهریمان می دهد.

    نظرات