تولید سنگ‌های دکوراتیو و آنتیک در زندان اردکان

تولید سنگ‌های دکوراتیو و آنتیک در زندان اردکان

http://www.bananews.ir/سرپرست زندان شهرستان اردکان در استان یزد از تولید سنگ‌های دکوراتیو و آنتیک در این زندان و برای اولین بار در زندان‌های کشور خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسن مددی مقدم در این رابطه اظهار کرد: اشتغال‌زائی وحرفه‌آموزی همواره به عنوان یکی از مباحث مهم در زندان‌های کشور بشمار می‌رود که نقش بسزایی در اصلاح و تربیت زندانیان و امرار معاش خانواده‌هایشان دارد، در همین راستا زندان اردکان با همت واحد اشتغالزایی زندان برای اولین بار در کشور، تولید سنگ دکوراتیو و آنتیک را آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: آغاز تولید سنگ‌های مصنوعی دکوراتیو و آنتیک در زندان شهرستان اردکان زمینه‌ی اشتغال تعداد قابل توجهی از زندانیان را فراهم کرده است و با توسعه‌ی این کارگاه، زمینه اشتغال تعداد بیشتری فراهم خواهد شد.

مددی‌مقدم اضافه کرد: در این کارگاه روزانه ۲۰ متر سنگ تولید می‌شود که با توسعه کارگاه تا میزان ۱۰۰ متر در روز تولید را پیش‌بینی می‌کنیم.

سرپرست زندان اردکان یادآور شد: در حال حاضر این سنگ‌ها در ابعاد ۴۰*۲۰، ۶۰*۲۰ و ۷۰*۴۰ جهت استفاده در نمای بیرونی ساختمان و با قیمت ارزان‌تر از بازار بیرون عرضه می‌شود.

    نظرات