نهایی شدن قیمت زمین‌های مسکن ویژه تهران در هفته آینده

نهایی شدن قیمت زمین‌های مسکن ویژه تهران در هفته آینده

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران از مشخص‌ شدن قیمت نهایی زمین‌های مسکن ویژه تهران خبرداد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی - مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران - در گفت‌وگو با ایسنا گفت: طی این هفته کلیه شرایط و جزئیات ۲۰۰۰ واحد مسکن ویژه سایت آتی‌شهر که توسط وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده، به‌طور رسمی اعلام می‌شود.

وی اعلام کرد: اقدامات مسکن ویژه در سایت پونک نیز انجام شده اما پروژه حکیمیه که هنوز مشکل با مالک آن برطرف نشده و در حال بررسی است.

واحدی با اشاره به ۳۳۰۰ واحد مسکن ویژه در حال ساخت در سایت تهرانسر گفت: پیامک قسط دوم متقاضیان مسکن ویژه این منطقه مبنی بر واجد شرایط بودن ثبت‌نام‌کنندگان این هفته ارسال می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران در پاسخ به این‌که کمتر از ظرفیت موجود این سایت ثبت‌نام شده و ممکن است این واحدها خالی بمانند اظهار کرد: هدف از ساخت این واحد‌ها برای آینده است و هدف ما تنها ثبت‌نام متقاضیان نیست بلکه پیشرفت فیزیکی و اطمینان به داشتن مسکن در آینده است.

به گزارش ایسنا با توجه به اینکه پیمانکاران مسکن ویژه ظرفیت کار را طبق زمان مقرر پیش نبرده‌اند وزیر راه و شهرسازی نیمه دی‌ماه به آنها مهلت ۱۵ روزه داده بود تا ظرفیت کار را به یک سوم برنامه زمان‌بندی برسانند و در غیر این صورت پیمانکاران جدید را جایگزین آنها کند که طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی این اولتیماتوم نتیجه داد و دو پیمانکار به این پروژه اضافه شد و روند ساخت‌وساز سرعت گرفته و به برنامه زمان‌بندی نزدیک شده است.

همچنین طبق اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اسامی متقاضیان واجد شرایط مسکن ویژه تهران این هفته با ارسال پیامکی از سوی این اداره اعلام می‌شود تا قسط دوم خود را واریز کنند و ثبت‌نام‌کنندگانی که واجد شرایط نبوده‌اند نیز مبلغ واریزی اولیه خود (۲۰ میلیون تومان) را دریافت خواهند کرد.

به گفته واحدی متقاضیان جهت ثبت‌نام به صورت اینترنتی می‌توانند به نشانی Tehran.maskanmehr مراجعه کنند.

    نظرات