افتتاح ۸۳۲ واحد مسکن مهر نطنز در دهه فجر

افتتاح ۸۳۲ واحد مسکن مهر نطنز در دهه فجر

http://www.bananews.ir/مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از افتتاح و بهره‌برداری کامل طرح ۸۳۲ واحدی مسکن مهر در شهر نطنز و ۱۳۰ واحد مسکن مهر در شهرهای بادرود و خالدآباد در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبرداد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید اصغر مستولی‌زاده در شورای مسکن شهرستان نطنز اظهار کرد: طرح یک هزار و ۳۴ واحدی مسکن مهر در شهرستان نطنز در راستای خدمت رسانی به اقشار کم درآمد و محروم جامعه اجرا می‌شود.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان افزود: دولت برای ساخت این تعداد واحد مسکن مهر در شهرستان نطنز۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب وام مسکن به متقاضیان پرداخت کرده است .

به گزارش ایسنا؛ درحال حاضر طرح ۸۳۲ واحدی مسکن مهر در شهر نطنز در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصد به متقاضیان تحویل داده شده و تا آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عملیات محوطه سازی، آسفالت، فضای سبز و نصب آسانسور این پروژه که در حال اجراست به اتمام رسیده و مورد بهره برداری کامل قرار می‌گیرد و هم‌چنین ۹۰ واحد از۱۲۰ واحد مسکن مهر شهر بادرود و ۴۲ واحد مسکن مهراز ۸۲ واحد مسکونی مهر شهرخالد آباد نیز دهه فجر تحویل متقاضیان می‌ شود.

    نظرات