افتتاح ۸۵ هزار واحد مسکن مهر در تهران/ اعلام شرایط مسکن ویژه آتی‌شهر

افتتاح ۸۵ هزار واحد مسکن مهر در تهران/ اعلام شرایط مسکن ویژه آتی‌شهر

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افتتاح بیش از ۸۵ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران، گفت: شرایط مسکن مهر آتی شهر به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه وضعیت ثبت نام مسکن مهر آتی شهر به زودی اعلام می شود، گفت: پس از بررسی شرایط لازم برای متقاضیان، چگونگی ثبت نام در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اطلاع رسانی میشود.

وی با اشاره به ساخت۲ هزار واحد در آتی شهر، اظهار داشت: در حال حاضر دو پیمانکار هم برای ساخت این ۲ هزار واحد انتخاب شده اند که با اعلام شرایط متقاضیان، کار ساخت و ساز را شروع می کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افتتاح واحدهای مسکن مهر در استان تهران، بیان کرد: در حال حاضر ۸۵ هزار و ۹۷۱ واحد در استان تهران آماده بهره برداری است که در انتظار هماهنگی برای حضور مسئولان کشوری برای مراسم افتتاح هستیم.

وی تصریح کرد: این واحدها در شهرهای جدید، شهرستان ها و بافت فرسوده تهران قرار دارند و تعداد زیادی از واحدها همزمان با یکدیگر افتتاح می شوند.

واحدی خاطر نشان کرد: تمام این واحدها با خدمات زیربنایی و روبنایی تحویل داده می شود ضمن آنکه برخی از مراکز فرهنگی مانند مسجد را به طور کامل می سازیم.

    نظرات