دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع آسانسور، پله‌برقی و بالابرها

دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع آسانسور، پله‌برقی و بالابرها

http://www.bananews.irدومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع آسانسور، پله‌برقی، بالابرها و قطعات، تجهیزات و لوازم جانبی؛ با مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ماه، در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عظیم دستفال در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها و قطعات، تجهیزات و لوازم جانبی با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران؛ ایتالیا، ترکیه، آلمان و چین؛ نوین‌ترین و جدیدترین تجهیزات و خدمات مربوط با آسانسور و پله برقی‌ها را عرضه خواهند کرد.

مدیر اجرای دومین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله‌برقی، بالابرها و قطعات افزود: در این نمایشگاه، انواع آسانسور ساختمان‌های اداری، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه‌ای، انواع پله‌های برقی شهری و مراکز تجاری، پله‌های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه‌اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولایی، پانل احضار، کفشک‌های فلزی، انواع طناب‌های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه‌های صنعتی، سنگ‌های مصنوعی کف آسانسورها، ورق‌های استیل کابین، انواع جک‌های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگر صنایع و تجهیزات وابسته، عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: بکارگیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارد بین المللی، آشنایی تولیدکنندگان داخلی با نوین‌ترین تکنولوژی‌های این صنعت، درگیرکردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی‌های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دستفال گفت: در حال حاضر در کشور، سالانه حدود ۴۰ هزار دستگاه آسانسور و حدود هزار دستگاه پله برقی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. این در شرایطی است که طی سال‌های اخیر در کشور این صنعت به ویژه در بخش کابین و تجهیزات کابین، مورد توجه قرار گرفته و تولید نیز صورت گرفته است اما بیشتر قطعات آن وارداتی است.

وی اظهار داشت: بر اساس برخی از گزارش‌ها، قیمت آسانسور از حداقل ۲۰ میلیون تومان شروع می شود و برای آسانسورهای مورد استفاده در برج ها به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد. همچنین قیمت آسانسور با توجه به ظرفیت، تعداد توقف، نوع موتور و جنس آسانسور افزایش می یابد.

به گفته دستفال، هم اکنون در دنیا نمایشگاه بین‌المللی آسانسور در کشورهای آلمان‏، چین، ترکیه و ایتالیا برگزار می‌شود؛ این در حالی است که گردش مالی صنعت آسانسور هم اکنون سالانه بیش از یک میلیارد دلار است.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر، برخی از تجهیزات و صنایع آسانسور از جمله کابین و تابلوی فرمان را به دیگر کشورها از جمله عراق، افغانستان و تاجیکستان صادر می‌کند.

    نظرات