دومین نمایشگاه بین المللی شهربازی ، پارکها ، تجهیزات و فن آوری اوقات فراغت و سرگرمی

دومین نمایشگاه بین المللی شهربازی ، پارکها ، تجهیزات و فن آوری اوقات فراغت و سرگرمی

http://www.bananews.irبنانیوز- دومین نمایشگاه بین المللی شهربازی ، پارکها ، تجهیزات و فن آوری اوقات فراغت و سرگرمی ، توسط شرکت بامیکا اندیشه ماندگار با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت از تاریخ ۱ لغایت ۴ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار نماید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در دومین نمایشگاه بین المللی شهربازی، پارک‌ها و تجهیزات فن آوری اوقات فراغت و سرگرمی، انواع تجهیزات و وسایل شهربازی‌ها، خدمات و محصولات اوقات فراغت، تجهیزات پارکهای آبی، مراکز تفریحی و پارکهای موضوعی، تجهیزات پلاستیکی پارکی و فایبرگلاس، مبلمان پارکی، نورپردازی و فضاسازی‌ها و طراحی پارکها، وسایل و تجهیزات ورزشی و نشاط آور، تجهیزات ایمنی و سیستم‌های کنترل ورودی‌ها، بیمه‌ها، هدایا، سوغات، تجهیزات و ماشین‌های سکه‌ای و اغذیه، بازیهای رایانه‌ای و الکترونیکی، تجهیزات تفریحی و سرگرمی هتل‌ها، آژانس‌ها و مراکز گردشگری، تجهیزات انواع سرگرمی‌ها، خدمات و محصولات اوقات فراغت، تجهیزات نمایش و شو و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری و ساخت شهربازی و مجتمع‌های تفریحی، ارائه می‌شود و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

شهرداری‌ها، سازمانها و نهادهای دولتی و نیمه خصوصی، مجتمع‌ها و مراکز شهربازی‌های روباز و سرپوشیده، مراکز ارائه دهنده خدمات ورزشی و سرگرمی، کارگاه‌ها و کارخانه‌های سازنده و تولید کننده تجهیزات مرتبط با شهربازی‌ها و پارک‌ها و شرکت‌های مختلف بیمه‌ای و سرمایه گذاری، از جمله مشارکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

در دومین نمایشگاه بین المللی شهربازی، پارک‌ها و تجهیزات فن آوری اوقات فراغت و سرگرمی، علاوه بر شرکت‌های مختلف داخلی، شرکت هایی از کشورهای روسیه، چین، ترکیه، ایتالیا و امارات؛ کالاها، تجهیزات و خدمات خود را عرضه می‌کنند.

کمک به استانداردسازی و افزایش استاندارد تجهیزات شهربازی‌ها و پارک‌ها، بکارگیری تجهیزات و تکنولوژی‌های نوین در شهربازی‌ها، ایجاد بستر لازم برای تبادل اطلاعات، ایجاد زمینه برای سرمایه گذاری و توجه دادن مردم و مسئولان به موضوع اوقات فراغت، نشاط و ورزش در جامعه؛ مهمترین اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی شهربازی، پارک‌ها و تجهیزات فن آوری اوقات فراغت و سرگرمی است.

در واقع این نمایشگاه برای شهرداری‌ها و متولیان شهربازی‌های کشور فرصتی را فراهم خواهد کرد تا ضمن معرفی و ارائه توانمندی‌های خود، از تکنولوژی‌های روز جهان نیز مطلع شده و در صورت نیاز از آنها بهره لازم را ببرند و برگزاری مسابقات مختلف تفریحی ورزشی، مسابقات هوش و سرگرمی و تشکیل ۸ کارگاه آموزشی درباره استانداردسازی شهربازی‌ها و پارک‌ها، از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

طی سالهای گذشته در کشورمان به موضوع صنعت شهربازی توجه خاصی نشد و متناسب با رشد جمعیت و شهرنشینی روند ساخت و سرمایه گذاری در این بخش به خوبی پیش نرفت و با کندی صورت گرفت. امروز شهربازی‌های روباز کشور عمری بیش از ۲۵ سال دارند و این موضوع متاسفانه هر از گاهی، موجب بروز حوادث ناگواری برای شهروندان می‌شود.

 آدرس : بزرگراه اشرفی اصفهانی – بین جلال آل احمد و مرزداران – بن بست بهار – پلاک ۱۱

- شماره های تماس : ۸ – ۴۴۲۳۹۰۷۷ – ۰۲۱

- شماره دورنگار : ۸ – ۴۴۲۳۹۰۷۷ – ۰۲۱

- www.amtech.ir

- E – Mail Address : info@amtech.ir

آخرین مهلت ثبت نام : ۲۰ . ۱۱ . ۹۱

    نظرات