شهرداری قزوین مالک چهار فرودگاه کشور شد

شهرداری قزوین مالک چهار فرودگاه کشور شد

http://www.bananews.ir/شهردار قزوین گفت: شهرداری قزوین علاوه بر فرودگاه خدمات ویژه قزوین، مالکیت ۳ فرودگاه خدمات ویژه دیگر کشور را در اختیار دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد نصرتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر فرودگاه شهر قزوین، مالکیت سه فرودگاه دیگر در شهرهای گنبد، شیراز و دزفول نیز در اختیار شهرداری قزوین است.

وی افزود: این سه فرودگاه، از فرودگاه های زیر مجموعه فرودگاه قزوین هستند که در این شهرها قرار دارند و با انتقال مالکیت فرودگاه قزوین به شهرداری، این سه مجموعه نیز در اختیار شهرداری قزوین قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین بیان کرد: اگر همراهی و نگاه استان برای تبدیل این فرودگاه از خدمات ویژه به مسافربری مثبت باشد، به طور یقین برای گسترش آن برنامه ریزی خواهیم کرد و با مطالعات بیشتری برای جذب منابع مالی مورد نیاز اقدام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تبدیل فرودگاه خدمات ویژه به یک فرودگاه مسافربری به دلیل اینکه یک طرح ملی و کشوری محسوب می‌شود، نیازمند مساعدت و همراهی مسئولان استان است.

نصرتی یادآور شد: کار انتقال مالکیت این فرودگاه که با اعتباری بالغ بر ۳۳۵ میلیارد ریال خریداری شده است، از شرکت خصوصی سازی به شهرداری قزوین هنوز به اتمام نرسیده و به محض به اتمام رسیدن این پروژه برای استفاده بهینه از فرودگاه برنامه ریزی خواهیم کرد.

    نظرات