هماهنگی‌ نهایی برای افتتاح پروژه‌های «مپسا»

هماهنگی‌ نهایی برای افتتاح پروژه‌های «مپسا»

http://www.bananews.irآخرین هماهنگی‌ها بین عوامل مسکن‌مهر، برای افتتاح قریب‌الوقوع پروژه‌های «مپسا» در فاز۵ شهر جدید پرند، صبح روز گذشته در محل کارگاه پروژه انجام شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی شرکت مپسا، صبح دیروز جلسه‌ای با حضور نماینده و مشاور ویژه وزیر راه‌وشهرسازی، مدیرعامل مپسا، مدیرعامل شهر جدید پرند و همچنین مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد و بعد از ارائه گزارشی از وضعیت آب، برق، گاز و فاضلاب در پروژه ۵هزار واحدی فاز۵ پرند که توسط پیمانکاران صنعتی‌ساز احداث شده، حاضرین در جلسه مصوب کردند در اسرع وقت، عملیات خدمات‌رسانی به این واحدها به اتمام برسد تا حداکثر ظرف روزهای آتی، امکان افتتاح و بهره‌برداری از این واحدها فراهم شود.
در فاز۵ شهر جدید پرند، پیمانکاران صنعتی‌ساز مسکن حدود ۵ هزار واحد مسکونی‌مهر احداث کرده‌اند و در ماه‌های اخیر عملیات نصب انشعاب آب و برق و گاز این واحدها در دست اجرا بوده است.
براساس این گزارش، صبح دیروز مقداد همتی مشاور ویژه وزیر در امور مسکن‌مهر از دستگا‌ه‌های خدمات‌رسان خواست سرعت نصب انشعابات را زیاد کنند.
همچنین چاغروندی، مدیرعامل شهر جدید پرند نیز تاکید کرد: ترتیب زمانی عملیات تامین خدمات‌زیربنایی در این پروژه به گونه‌ای تنظیم شود که از وقت موجود حداکثر استفاده را بتوان دریافت کرد.
علی آزاد مدیرعامل مپسا، مجری صنعتی‌سازی مسکن نیز با تاکید براینکه ۲هزار و ۵۰۰ واحدمسکونی‌مهر در فاز۵ پرند آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌باشد، اظهار امیدواری کرد: با اتمام کار نصب انشعابات در روزهای آینده، همانطور که وزیر راه‌وشهرسازی بارها تاکید داشته‌اند، این واحدها با همه خدمات و به صورت کامل افتتاح و تحویل متقاضیان واجد شرایط شود.

    نظرات