مطالعات پیاده‌راه «قدس-تجریش» نهایی شده است/ میدان «نبوت» هم پیاده‌راه می‌شود

مطالعات پیاده‌راه «قدس-تجریش» نهایی شده است/ میدان «نبوت» هم پیاده‌راه می‌شود

http://www.bananews.irمدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام اینکه مطالعات مربوط به پیاده‌راه حدفاصل دو میدان تجریش و قدس در منطقه یک، نهایی شده است، گفت: احداث این پیاده‌راه پس از طی مراحل قانونی در مجموعه مدیریت شهری آغاز می‌شود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید محمد جواد شوشتری در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه پیاده‌راه قدس -تجریش به دلیل وجود امامزاده صالح در میدان تجریش، تحت عنوان «صالحیه» نام‌گذاری می‌شود، اظهار کرد: مطالعات و بخشی از مراحل پیش از اجرای طرح سپری شده است.
وی با بیان اینکه حوزه حمل‌ ونقل و ترافیک هم علاوه بر سازمان زیباسازی، مستقیما با موضوع پیاده‌راه سازی درگیر است، خاطرنشان کرد: بخشی از مراحل قانونی کار که توسط معاونت ترافیک انجام می‌شود، باید به اتمام برسد تا بتوان احداث این پیاده‌راه را آغاز کرد.
شوشتری در پاسخ به اینکه آیا نسبت به جلب موافقت شورای شهر در این باره اقدام شده است؟ به ایسنا گفت: مسیر قانونی احداث این پیاده‌راه حتما طی می‌شود.
اتمام مطالعات پیاده‌راه میدان نبوت
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تاکید کرد: پیاده‌راه شدن این مسیر با توجه به قرار گرفتن بازار تجریش در این مجموعه، از پروژه‌هایی است که مد نظر شهردار تهران قرار دارد.
وی همچنین از اتمام مطالعات مربوط به احداث پیاده‌راه نبوت در حدفاصل خیابان‌های رسالت تا دماوند نیز خبر داد.

    نظرات