سهم ۱۶ درصدی تردد وسایل نقلیه سنگین در ترافیک جاده‌ها

سهم ۱۶ درصدی تردد وسایل نقلیه سنگین در ترافیک جاده‌ها

www.BanaNews.irطبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها سهم تردد وسایل نقلیه سنگین طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای ارتباطی کشور، ۱۶ درصد و بیشترین ترافیک در آزادراه کرج–تهران و بالعکس‌، آزادراه قزوین-کرج و بالعکس و محور ساری-قائمشهر بوده است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، بررسی تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار مرکز و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک، در محورهای مواصلاتی کشور، به صورت عادی و روان است.
مجموع تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط در ۸۳۳ محور مواصلاتی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶۳۰۴۱۵ وسیله بوده است که نسبت به روز قبل از آن با تعداد‌ ۶۳۰۲۸۹۱ وسیله، کاهش ۱۰‌درصدی را نشان می‌دهد.
سهم تردد وسایل نقلیه سنگین طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای ارتباطی کشور، ۱۶ درصد بوده است.
ساعات اوج تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۶ الی ۷ صبح انجام شده که هموطنان با آگاهی ازاین موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.
پنج محور پرتردد طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب آزادراه کرج –تهران و بالعکس‌، آزادراه قزوین-کرج و بالعکس‌، محور ساری _قائمشهر و بالعکس، آزادراه تهران _ قم و بالعکس و نهایتاً آزادراه مرودشت – شیراز و بالعکس است.
محور شمشک _ دیزین واقع در استان‌های تهران و البرز، به دلیل سقوط بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
محور فرعی پونل ـ خلخال واقع در استان اردبیل به دلیل بارش برف و کولاک و احتمال ریزش بهمن، تا اطلاع بعدی مسدود می باشد.
تردد تریلرها، به جز حاملین سوخت یا مواد فاسدشدنی، تا روز ۱۵ .۱ .۹۲ از محور بروجن- لردگان، ممنوع است.
محور اردبیل - سرچم واقع در استان اردبیل به دلیل سبک‌سازی ترانشه‌های ریزشی تا ۲۱ .۱۱٫ ۹۱ از ساعت ۸ الی ۱۶ مسدود بوده و محور اردبیل –آستارا بعنوان مسیر جایگزین اعلام می‌شود.
آزادراه کرج-تهران به دلیل احداث تقاطع غیر همسطح کاروانسرای سنگی (۲) تا ۱۵ .۱۲، شنبه تا ۳شنبه از ۲۳ الی ۴ بامداد روز بعد حدفاصل پل فردیس تا وردآورد مسدود و محورهای قدیم و مخصوص کرج به عنوان مسیر جایگزین اعلام می‌شود.
بزرگراه مینودشت-آزادشهر (باند دوم) واقع در استان گلستان به دلیل انجام عملیات روکش آسفالت از تاریخ ۱۶/۱۱/۹۱ لغایت ۲۰ .۱۲٫ ۹۱ عبور وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و کاهش سرعت انجام می­شود.
محور سرختکلاته-امیرآباد واقع در استان گلستان به دلیل احداث پل از تاریخ ۱۱٫۱۱٫ ۹۱ لغایت ۲۰٫ ۱۲ .۹۱ عبور وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و کاهش سرعت انجام می­شود.
آزادراه قزوین ـ کرج واقع در استان‌های قزوین و البرز‏، به دلیل بهسازی مسیر، تا پایان سال جاری، دو لاین در دست تعمیر بوده و عبور وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و کاهش سرعت انجام می‌شود.
محور گرگان-گلوگاه واقع در استان گلستان به دلیل احداث پل ریز گذر از تاریخ ۱ .۱۱٫ ۹۱ لغایت ۲۰ .۱۲٫ ۹۱ عبور وسایل نقلیه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و کاهش سرعت انجام می­شود.

    نظرات