تصویب معافیت مالیاتی پروژه‌های مسکن مهر در کمیسیون عمران

تصویب معافیت مالیاتی پروژه‌های مسکن مهر در کمیسیون عمران

http://www.bananews.irنایب رییس کمیسیون عمران از برگزاری جلسات هم‌اندیشی بودجه سال آینده توسط اعضای این کمیسیون و وزیر راه و معاونانش خبر داد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا رضایی، رییس کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم جهرم در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جلسه عصر روز گذشته این کمیسیون گفت: سوال سه نماینده از وزیر راه در دستور کار جلسه عصر بود که به دلیل عدم حضور وزیر در جلسه سوال به هفته آینده موکول شد.
رضایی با بیان اینکه هفته آینده جلساتی بین اعضای کمیسیون و وزیر و معاونان آن برای بررسی مسائل بودجه سال آینده برگزار خواهد شد، گفت: همچنین قرار است در این جلسه عملکرد بودجه‌ای در بخش عمران در سال جاری هم بررسی شود.
وی در مورد دستور دیگر جلسه عصر روز گذشته کمیسیون عمران گفت: ماده ۱۰۴ مربوط به اخذ مالیات از پروژه‌های مسکن مهر در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
وی در مورد جزییات این ماده گفت: طبق این ماده قرار است، پروژه‌های مسکن مهر از پرداخت مالیات معاف شوند که این تصمیم در جلسه عصر این کمیسیون مورد تصویب قرار گرفت.
وی همچنین با بیان اینکه طرح کاهش آلودگی هوا امروز به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد، گفت: در مورد جزییات این طرح بعدا توضیح خواهم داد.

    نظرات