کاهش پرواز‌های نوروزی نسبت به سال گذشته/ ساخت پارکینگ طبقاتی در فرودگاه مهرآباد

کاهش پرواز‌های نوروزی نسبت به سال گذشته/ ساخت پارکینگ طبقاتی در فرودگاه مهرآباد

http://www.bananews.irمدیر عامل شرکت‌ فرودگاه‌های کشور با اعلام کاهش پروازهای نوروزی نسبت به سال گذشته، از ساخت پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۳۰۰۰ خودرو در فرودگاه مهرآباد خبر داد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمود رسولی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا ، گفت: ساخت پارکینگ طبقاتی در فرودگاه مهرآباد ۹ ماه پیش آغاز شده است.
وی اظهار کرد: ساخت پارکینگ طبقاتی فرودگاه مهرآباد پس از دو سال بحث آغاز شد و مدت‌زمان ساخت آن که به بخش خصوصی سپرده شده، ۲۰ ماه برنامه‌ریزی شده است.
رسولی‌نژاد افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به فکر افزایش ظرفیت پارکینگ در فرودگاه‌های کشور به ویژه فرودگاه‌های شهرهای زیارتی و شهرهای پرتردد هستیم.
مدیر عامل شرکت‌ فرودگاه‌های کشور خاطر نشان کرد: در فرودگاه‌های هاشمی‌نژاد مشهد و شیراز نیز پارکینگ خودرو توسط بخش خصوصی ساخته خواهد شد.
وی تاکید کرد: ساخت پارکینگ‌های طبقاتی جدید در فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد و شیراز مطمئنا برای نوروز امسال نخواهد بود.
رسولی‌نژاد از ایجاد مکانی برای پارک ۳۰۰۰ خودرو در ضلع جنوبی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها در بیان اقدامات انجام شده برای ایام نوروز در فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: از چند هفته پیش آماده‌سازی ابتدایی فرودگاه‌های کشور به منظور سفرهای نوروزی و افزایش حضور مسافران در فرودگاه‌ها انجام شده است.
وی افزود: با توجه به افزایش نرخ بلیت ممکن است در ایام نوروز استقبال از سفرهای هوایی نسبت به سال گذشته کاهش یابد.
مدیر عامل شرکت‌ فرودگاه‌های کشور خاطر نشان کرد: احتمال دارد پرواز‌های نوروزی سال ۹۲ تا ۲۰ درصد نسبت به شرایط عادی افزایش یابد اما در مقایسه با سال گذشته کاهش خواهد داشت.

    نظرات