چمران برای بررسی جدایی ری از تهران به مجلس رفت

چمران برای بررسی جدایی ری از تهران به مجلس رفت

www.BanaNews.irرییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا دقایق دیگر در جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی جدایی ری از تهران حاضر خواهم شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، مهدی چمران در حاشیه پانصد و بیست و نهمین جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران، درباره هزینه‌های ۳۲۰ میلیارد تومانی بدون سند و برنامه شهردار قبلی، اظهار کرد: بارها در این زمینه صحبت کرده‌ام و دیگر در این زمینه صحبت نخواهم کرد.
وی همچنین درباره علت حضور نیافتن خود و دیگر اعضای شورای شهر در مراسم افتتاح قسمتی از تونل نیایش، گفت: جلسات متعدد کاری پیش از پایان سال جاری، علت این امر بوده است.
چمران در پاسخ به این سوال که تعداد نشریات شهرداری چقدر است، گفت: من از این موضوع بی‌اطلاعم، اما مقرر شده شهرداری تمام نشریاتش را به شورا معرفی و به تصویب شورا برساند و در غیر این صورت نمی‌تواند این نشریات را منتشر کند.
چمران همچنین با اعلام تصویب کل تبصره‌های بودجه ۹۲ شهرداری تهران در جلسه امروز، گفت: ۴۳ تبصره بودجه امروز بررسی شد و به این ترتیب بودجه سال ۹۲ به جمع‌بندی رسید.
رییس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: کل بودجه سال ۹۲ شهرداری تهران ۱۰ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان است که با سیاست انقباضی پیش‌بینی شده است، چرا که با مشکلات و شرایط اقتصادی گوناگونی دست به گریبان هستیم.

    نظرات