تعلیق ۱۱۵ مجوز دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ۱۰ ماهه امسال

تعلیق ۱۱۵ مجوز دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ۱۰ ماهه امسال

http://www.bananews.irمسئول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق ۱۱۵ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی در ۱۰ ماه ابتدای امسال خبر داد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد حسین اکبری در گفتگو با مهر در خصوص صدور مجوز برای دفاتر خدمات مسافرت هوایی، اظهار داشت: براساس بند الف از ماده یک آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی در ۱۰ ماه ابتدای امسال در مجموع ۳۱۵ مجوز صادر شد که از این تعداد ۱۷۸ مجوز مربوط به تهران و ۱۳۷ مجوز مربوط به شهرستان ها بوده است.
وی تعداد مجوزهای لغو شده در این مدت را ۲۳ فقره اعلام کرد و افزود: براساس بازرسی های به عمل آمده در این مدت از یک هزار و ۲۷۶ دفتر خدمات مسافرت هوایی در کل کشور ۱۱۵ مجوز به دلیل عدم رعایت قوانین و تطبیق با آیین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد.
مسئول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: ۸۵ مجوز هم به جهت رفع مشکلات آیین نامه ای در بازرسی های کارشناسان کمیته فنی و رضایت شاکیان پرونده های مطرح شده رفع تعلیق شده است.
اکبری با اشاره به اختصاص ۷۵ مجوز به ایثاگران در ۱۰ ماه گذشته، خاطر نشان کرد: از ابتدا تا کنون ۳ هزار و ۳۹۰ دفتر خدمات مسافرت هوایی تشکیل شده که یک هزار و ۶۱۰ دفتر در تهران و یک هزار و ۷۸۰ دفتر در شهرستان تاسیس شده است.

    نظرات