کلنگ‌زنی پروژه متروی تهران - پاکدشت - شریف‌آباد -گرمسار

کلنگ‌زنی پروژه متروی تهران - پاکدشت - شریف‌آباد -گرمسار

http://www.bananews.irنماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی کلنگ‌زنی پروژه متروی تهران، پاکدشت، شریف‌آباد گرمسار را خواستار شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)  بشیری در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح خاورشهر با محور امام رضا(ع) به رفع گلوگاه‌های ترافیکی محور امام رضا(ع) تاکید و اظهار کرد: این منطقه با توجه به تردد بالای مسافران مشهد مقدس همواره ترافیک سنگینی داشته که می‌توان با اجرای پروژه‌های عمرانی، این بار ترافیکی را کاهش داد تا رفت و‌ آمد مردم و ساکن منطقه تسهیل شود.
بشیری یادآور شد: سال ۱۳۵۰ به ازای هر هزار نفر، پنج خودرو وجود داشت اما اکنون به ازای هر هزار نفر، ۳۱۴ خودرو وجود دارد که این نشان‌دهنده ترافیک بالا درجاده‌های کشور است و راه‌های جدید و پروژه‌های تازه را برای کاهش بار ترافیکی می‌طلبد.
به گفته وی آزادراه پاکدشت - شهید بابایی که طی چند ماه گذشته کلنگ آن به زمین خورد تا در چند فاز اجرا شود، تسریع در انجام آن راهی برای کاهش ترافیک منطقه است.
نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به طرح متروی تهران - گرمسار اشاره کرد و گفت:‌ این طرح با جدیت در حال پیگیری است و قرار بود بعد از دهه فجر کلنگ‌زنی شود.
وی با بیان این‌که خط متروی جدید از تهران - پاکدشت - شریف‌آباد به گرمسار ختم می‌شود، افزود: در جلسه پنجشنبه این هفته با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان حوزه شهری، زمان کلنگ‌زنی آن مشخص می‌شود.
بشیری تاکید کرد: برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی و تامین بودجه آن نیاز به همراهی و همگامی تمام سازمان‌های مربوطه هستیم.

    نظرات