برگزاری سومین کنگره بین‌المللی مناطق دریایی حفاظت شده در سال ۲۰۱۳

برگزاری سومین کنگره بین‌المللی مناطق دریایی حفاظت شده در سال ۲۰۱۳

http://www.bananews.irآژانس مناطق دریایی حفاظت شده فرانسه (MPAA) و اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) برای برگزاری سومین «کنگره بین المللی مناطق دریایی حفاظت شده» آماده می‌شوند.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این کنگره جهانی قرار است از ۲۱ تا ۲۷ اکتبر سال جاری میلادی (۲۰۱۳) در مارسی و کورسیکا برگزار شود.
بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت، هدف از برگزاری این کنگره، تحقق هدف بین‌المللی تعیین شده از سوی «کنوانسیون تنوع بیولوژیکی» با مضمون حفاظت از ۱۰ درصد مناطق دریایی تا سال ۲۰۲۰ میلادی است.
این نشست در عین حال فرصتی برای مدیران و شرکت کنندگان فراهم می‌کند تا به تبادل ایده‌ها و نقطه نظرات سودمند خود درباره مناطق دریایی حفاظت شده بپردازند و نکات مهم و کلیدی را از یکدیگر بیاموزند.
طی این نشست هم چنین دستورالعمل‌هایی برای هماهنگ سازی روش‌های سیاست‌گذاری جهانی، ملی و منطقه‌ای مرتبط با موضوع اصلی کنگره، تعریف خواهد شد.
این کنگره در عین حال فرصتی برای اطلاع رسانی و شرکت دادن تمام سهامداران مهم در سطوح مختلف و نیز ایجاد توسعه پایدار در فعالیت‌های ساحلی و دریایی، فراهم خواهد ساخت.

    نظرات